Gość Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Hej! Kto ma E30 m10 niech szybko pisze ile nią jechał. Wiem że jest już topik kto ile i gdzie, ale mi nie chodzi o bajki. Na poprzednim silniku poleciałem coś koło 175-180km/h i jeszcze coś tam czułem że byłaby w stanie się trochę rozpędzić. Na tym który mam obecnie na pasie pod Środą Śląską doszedłem do 170km/h i jakoś tak nie za bardzo jej się chciało więcej, a ja już nie miałem miejsca żeby próbować. Z drugiej strony jak wsiadłęm do fury z "nowym" silnikiem to sprawiał wrażenie i ciągle sprawia jakby miał lepsze przyspieszenie dajmy na to do 100km/h. Więc co może być nie tak?? MOże po prostu pas był za krótki, tyle że dłuższy mam wrażenie by nie pomógł. Użytkownicy m40stek też się wypowiedzcie to przyjmiemy jakąś poprawkę, w końcu m10 odrobinkę słabszy ;-) Tylko proszę was bez bajek, a jak ktoś się wstydzi że wyciągnął ze swojego tylko 170 i więcej nie dało rady to na priv'a mi napiszcie, nikomu nie powiem ;-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 a masz świece dobre? przepływke?szczelny dolot?filtr paliwa i powietrza czysty? jechałeś na PB czy LPG? Bo słaba jakośc paliwa też moze na to wpłynąć.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 a masz świece dobre? przepływke?szczelny dolot?filtr paliwa i powietrza czysty?jechałeś na PB czy LPG? Bo słaba jakośc paliwa też moze na to wpłynąć.... Świece funkiel nówki, to samo kable WN, przepływka ze starego silnika powinna być dobra, filtr paliwa ze starego, podobnie powietrza(zresztą już czas go wymienić), ale aż tyle kilometrów nie zrobiłem żeby mi się miał nagle mulić z powodu filtra powietrza. Zapalniczki nie mam A wtedy tankowanie chyba miałem na Shellu na Legnickiej a tam raczej dobre leją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 ja swoja m40 pod sporą górę [ząbkowice śląskie, droga od kłodzka] niecałe 170km jeszcze troszkę by poszła ale sie bałem :wink: ale poczekaj na micha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: on pewnie tez ostro testował :wink: co do osiągów obu silników m10-m40 happy_bmw jeżdziłem autem micha [m10] i różnica jest mało zauważalna .jedynie przy wysokich obrotach moja jakby troszku lepiej szła :roll: ale to pewnie syndrom ''moje lepsze'' hehe :mrgreen: pozdro michu :wink: p.s. może być różnica w prędkości jeśli naprzykład jest dyfer inny niż orginalny i ma inne przełożenie pytanie_bmw i jeszcze jedno.. silniki nawet seryjne i tak różnią się mocą,jedne są słabsze drugie mocniejsze :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 kurde nie wiem, chcesz wpadaj sprawdzimy ile ma do paczki i na 400m :mrgreen: Ciekawe w sumie, mój tam w 3 osoby zwija 180kmh po tym pasie, jak nie wierzysz to jak zapłace OC można sprawdzić pozatym cięzko powiedzieć też co inni powiedzą silnik silnikowi nie równy w sumie :roll: ale czekaj na opinie tych co się znają :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 kurde nie wiem, chcesz wpadaj sprawdzimy ile ma do paczki i na 400m :mrgreen: Ciekawe w sumie, mój tam w 3 osoby zwija 180kmh po tym pasie, jak nie wierzysz to jak zapłace OC można sprawdzić pozatym cięzko powiedzieć też co inni powiedzą silnik silnikowi nie równy w sumie :roll: ale czekaj na opinie tych co się znają :wink: o polonezie mówisz?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 o polonezie mówisz?? sie skończył Poldon wczoraj :mrgreen: o Fordzie mówie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Cześć ! Szczelność układu dolotowego , filtrów i jakość paliwa to podstawowe zależności . Aby porównywać samochody to tylko na hamowni w podobnych warunkach . Wyższość silnika m40 (Łazik) nad m10 (Michu) uklon_bmw to normalne , nowsza generacja silników i te nowinki techniczne :mrgreen: . Moc jest wyrównana gdyż u Łazika jest jeszcze wspomaganie :roll: ... do rzeczy . Jeżeli chodzi o latanie to około 175 km/h <bmw_1> zaraz po kupnie fury :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 no michu ja uważam że m10 to dużo lepszy i wytrzymalszy silnik niż m40 bmw_beer .no ale zobaczymy który szybciej padnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Moim zdaniem M10 powinien spokojnie sie dokaturlac do 180kmh Tak jak pisał Michu faktycznie jest przewaga M40 nad M10 ale nie sa to az tak kolosalne roznice . Dla przykładku (ludzie to czasem maja nawalone w dekiel czyt. ja) zimową porą smigalismy (Trolu jechał ze mną) na lotnisko zeby sobie polatac bokami no i jak to zawsze bywa na A4 metodą na cegiełke , efekt taki ze według kierowcy ktory jechał za nami podobno rozpedzilismy sie w pewnej chwili do 200kmh moim zdaniem było troche mniej wkoncu zima to nie bede przeginał z predkościa na moich przyrządach pokładowych było koło 190kmh . Aha zeby pozniej nie bylo to ZDECYDOWANIE TAKA JAZDA JEST GŁUPOTĄ I NIE POLECAM TEGO ZIMĄ !!!! dla zoobrazowania sytuacji fotki troche duże ale licznik widac : Zaczynamy wyprzedzanie : Kilka sekund pozniej : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 ja swoją M40 1,8 też na pasie do Środy Śl. rozbujałem się do 180 i jeszcze pod pedałem zostało ale pas się skończył, Byq-u najlepiej na autobanę wyjedz i sprawdz tam się nic nie skończy :mrgreen: oprócz miejsca pod pedałem, myślę że spokojnie M10 powinna chhodzić jak M40 happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Moim zdaniem M10 powinien spokojnie sie dokaturlac do 180kmh Tak jak pisał Michu faktycznie jest przewaga M40 nad M10 ale nie sa to az tak kolosalne roznice . Dla przykładku (ludzie to czasem maja nawalone w dekiel czyt. ja) zimową porą smigalismy (Trolu jechał ze mną) na lotnisko zeby sobie polatac bokami no i jak to zawsze bywa na A4 metodą na cegiełke , efekt taki ze według kierowcy ktory jechał za nami podobno rozpedzilismy sie w pewnej chwili do 200kmh moim zdaniem było troche mniej wkoncu zima to nie bede przeginał z predkościa na moich przyrządach pokładowych było koło 190kmh . Aha zeby pozniej nie bylo to ZDECYDOWANIE TAKA JAZDA JEST GŁUPOTĄ I NIE POLECAM TEGO ZIMĄ !!!! dla zoobrazowania sytuacji fotki troche duże ale licznik widac : Zaczynamy wyprzedzanie : Obrazek Kilka sekund pozniej : Obrazek No to bylo dobre , pamietam jak pozniej kombinowali z tym escortem RS ze nie moga szybciej bo niby lata cos trzesie sie itd :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Dzięki chłopaki za realne odpowiedzi Wymienię filtr powietrza i wtedy ja spróbuję ale n a autobanie. Stary silnik właśnie na autobanie próbowałem, ale mimo wszystko tutaj wrażenie miałem że 170 i dalej nei drgnie a tam było 175 i do 180 czułem że się do turla, ale roboti drogowie się zaczeli Zwróćcie też uwagę że prędkość maksymalna się niby obniżyła, ale odnośnie przyspieszenia od 0km/h mam wrażenie że jest lepsze niż w starym, a wymieniłem tylko silnik. GDyby dolot był nieszczelny to chyba przy przyspieszaniu też powinna mieć jakieś problemy, prawda?? Koła i oponki były i są te same....... Chociaż nie, te 175 to w zimie jechałem na zimówkach 175/70 R14 a teraz mam letnie 195/60 R14. Ale od opon aż tyle by mi ubyło z prędkości maksymalnej?? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 weż pod uwagę że przy predkościach dochodzących do max. wszystko może powodować spadek predkości, opony, wiatr, lekkie wzniesienie niekiedy nie zauważalne itp. jak przyspiesza lepiej do 100 to powinna tez więcej jechać, BTW a robiłeś pomiary choćby stoperem na starym silniku, to byłoby najbardziej miarodajne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Miernikiem była głowa mojej Pani, przy nowym silniku bardziej do tyłu jej sie odchyla podczas przyspieszania :mrgreen: Nic nie mierzyłem, to jest jak najbardziej subiektywne odczucie że lepiej idzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Miernikiem była głowa mojej Pani, przy nowym silniku bardziej do tyłu jej sie odchyla podczas przyspieszania :mrgreen: Nic nie mierzyłem, to jest jak najbardziej subiektywne odczucie że lepiej idzie:) bueheheheh no to nie chcę wiedzieć jak hamulce sprawdzasz, ma odpiete pasy :?: , a potem że "zupa była za słona " a to test hebli był heheheheh :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Miernikiem była głowa mojej Pani, przy nowym silniku bardziej do tyłu jej sie odchyla podczas przyspieszania :mrgreen: Nic nie mierzyłem, to jest jak najbardziej subiektywne odczucie że lepiej idzie:) bueheheheh no to nie chcę wiedzieć jak hamulce sprawdzasz, ma odpiete pasy :?: , a potem że "zupa była za słona " a to test hebli był heheheheh :mrgreen: :mrgreen: nie pytaj, ale hamulce dobre :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Osiągi autka .. hmm .. zależą też trochę napewno od poprzednich właścicieli :roll: np ostre pedałowanie , skleroza . Obecnie mam przejechane 192 tys i ciśnienie w cyl jak nominalne , a to przecież prawie 20 lat uklon_bmw uklon_bmw uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xytras Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 No czytam sobie co tu piszecie i sie zgadzam sam mam M10 w swojej Buni i bez problemu na autstradzie doszła mi do 180 aż sam sie zdziwiłem bo mam już leciwe auto z 85r natomiast z 4 pasażerami i bagażem szła prawie 170 na prostej 8 kilometrowej kturą jedzie sie do Nysy od strony Kłodzka happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Moja leciała 190 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 A aktualna 316i masz seryjną czy już poprzerabianą i prędkość maks już zakłócona?? W końcu m10 ma chyba ta sama moc co 1.6-102 KM richtig?? To ile aktualną dałeś radę pogonić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.