Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Kamera


Bob

Rekomendowane odpowiedzi

Chce sobie kupić kamere, ale nie znam się na tym zupełnie :oops:

Pomózcie mi wybrać jakiś model.

Który z wymienionych byście kupili i dlaczego :wink:

1.SONY HC35

2.SONY DCR DVD 105

3.HITACHI DZ-NV3000E

4.JVC GR D290

W gre wchodzą tylko te kamery :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym obstawiał Sony, a w szczególności HC-35 - jakoś kamery na płyty nie bardzo mi podchodzą, delikatna mechanika - dobre parametry i świetna optyka Carl Zeiss,

można kupić z akceoriami naprawdę tanio:

http://www.pixmania.com/pl/pl/314357/art/sony/kamera-minidv-dcr-hc35-ba.html#fichetechnique

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli brać ta HC35?

Ja sie kompletnie na tym nie znam.

Jest na normlane kasety te do kamer?

Wystarczająca do amatorskiego użytku? :wink:

Nienajgorsza jakaość w tych pieniądzach?

Ja is enie znam a chciałbym juz dzisiaj być pewnym co kupić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moze i ja sie wypowiem...

nie patrzylem na parametry wymienionych kamer,ale powiem,czym wedlug mnie powinna sie wyrozniac kamera;

-podczerwien (bez niej filmowanie w nocy jest tragiczne)

-zoom nie gra duzej roli,bo,jak jest strasznie wielki,to i tak obraz skacze na tyle mozno (krecac z reki) ,ze nikt potem nie wie,o co biega...

-dysk twardy,ew. plyty mini DVD (jak ktos juz zgrywal filmy z kaset cyfrowych mini DV,to wie,o co chodzi-zrzuca sie tyle czasu,ile czasu trwa nagranie-ogolnie tragedia) ..pomijajac fakt,ze uzywajac kaset mini DV i duzo krecac mamy nawet spore koszta (kasety nie sa tanie) ,a gdy mamy dysk twardy i mozliwosc powiekszenia kartami pamieci,to mamy zerowe koszta... ..nie zycze tez nikomu,zeby jakas jego kaseta znalazla sie w poblizu pola magnetycznego (zwlaszcza mahnesu neodymowego) :D