Maniek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 agresja nie jest dominujaca cecha moich dzialan i zawsze bede sie cieszyl gdy ktos bedzie mogl skorzystac z mich doswiadczen z bmw . po to chyba sa takie fora aby dyskutowac i wyrazac swoje opinie oczywiscie na kulturalnym poziomie . jak by to wygladalo gdyby wszyscy mieli takie samo zdanie?? przynajmniej tak jak obrady slynnej PZPR :roll: mam do wrocka kawalek ale mysle ze wpadne na jakiegos spota przy browarku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 agresja nie jest dominujaca cecha moich dzialan i zawsze bede sie cieszyl gdy ktos bedzie mogl skorzystac z mich doswiadczen z bmw . po to chyba sa takie fora aby dyskutowac i wyrazac swoje opinie oczywiscie na kulturalnym poziomie . jak by to wygladalo gdyby wszyscy mieli takie samo zdanie?? przynajmniej tak jak obrady slynnej PZPR mam do wrocka kawalek ale mysle ze wpadne na jakiegos spota przy browarku I tak trzymać ! Zapraszamy na Spocik do Wrocka ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 A wybacz nie doczytalem , no to miales najwyrazniej szczescie Nie wiem ale 10 osob spokojnie znam ktore na gazie w M20 mialy tyle problemow ze ... A jak nie mieli problemow spadek mocy mieli masakryczny ... pozdrawiam P.s Ostatnio twoje E38 czesto widzialem w rynku W weekendowe noce napewno Gdzie sie bawiles i nie pochwaliles ?:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 hmm, gaz w aucie , temat rzeka ale powiem swoje, jezeli bedziesz jezdzil duuuuzo jak ja na ten przyklad, gaz wskazany jak najbardziej ale musi byc dobrze zalozony itp. co dokupna bmw 3er 1990 wiadomo wszyscy mowia 325 a ja mowie kup od razu M3 albo jakiegos zeswapowanego z silnikiem z 740 musisz zastanowic sie do czego ci bedzie potrzebne auto czy potrzebujesz kopa czy bardziej stawiasz na ekonomie, pomiedzy tym znajdziesz 318is jak juz 325 + gaz to polecam dolozyc jeszcze BLOS zapozyczone zinnego forum http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=3933&highlight=lpg+wykresy sam sie nad tym nie raz zastanawialem zeby wrzucic co do awaryjnosci wszystko zalezy w jakim staniekupisz i jak ty je bedziesz uzytkowal z czesciami nie ma problemu pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 co do gazu to prawda jest taka, że bez niego niemógłbym sobie pozwolić nie tylko na bmw ale i na inne auto[nie mówię o dieslach ]. niewiem jak jest w r6 ale u mnie wszystko gra a zrobiłem już na gazie około 50.000 km.żadnych wystrzałów itp-to znaczy był jeden ale w trakcie początkowej regulacji a instalacje mam najprostszą jaka jes;t cena 1400 zeta co do awaryjności to nienarzekam,przez te kilometry które zrobilem to wymieniałem tylko gumy z tyłu na amorkach,gumy w tylnej belce,pompe wodną,regulator napięcia.co prawda pękł mi wałek rozrządu ale to z mojej winy bo zachciało mi się go regenerować :twisted: pękł w miejscu wywarzania,przegrzany był i tyle.także ogólnie niejest żle.pozatym auto ma prostą konstrukcję,niejestem żadnym mechanikiem a wszystko robię sam[prawie :lol: ]. na blachy też nienarzekam chodż ostatnio wykryłem dziuuurę w nadkolu no i tył napęd!!!!! a w zimie zmułka na gazie tak strasznie nie jest odczuwalna bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin978 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 każdy ma swoje zdanie na temat gazu ,a i na temat kosztów można by dyskutować To jest podobnie jak z wymianą oleju lifetime w skrzyni biegów > 50% że należy i 50% że nie należy go wymieniać. Ja wybrałem jednak teorie że olej ma swój okres żywotności i go wymieniłem 2 lata temu. I jednak nie spotkałem się z tym co mówiło drugie 50% , że po wymianie będę miał tylko problemy ze skrzynią > na szczęście jest inaczej. Tak samo twierdzę że gaz można mieć , oczywiście rozsądnie go używać (co jakiś czas przejechać trasę na benzynie dla przesmarowania wtrysków) , wymieniać regularnie świece. Póki co żadne badania naukowców nie udowodniły że gaz szkodzi > jedynie są to spekulacje potentatów paliwowych i być może lobbystów medialnych dotyczących dobrej propagandy. A to że ktoś w jakimś programie powiedział że gaz niszczy silnik to równie dobrze można wierzyc A.Lepperowi że widział kosmitów w Klewkach. Inna sprawa że zgadzam sie z Tobą w 100% "że można było by dyskutować" na ten temat - a nawet trzeba !!!! szkodzi, szybciej tlumnik, katalizatory ci wysiada poprzez spalenie gazu w kolektorze wydechowym, w katalizatorze policz koszt tlumnika w e38, zdziwisz sie Spalanie gazu przebiega wolniej niż benzyny. Daje to bardziej miękką pracę silnika ale podnosi też temperaturę w komorze spalania co najbardziej odczuwają świece zapłonowe i zawory Niebezpieczne jest tez zbyt małe zużycie gazu ponieważ silnik pracuje wtedy na zbyt ubogiej mieszance i może ulec przegrzaniu. Wieksze prawodpodobienstwo ze bedzies zmial glowice, uszczelki do wymiany Nawet w dobrej najnowszej instalacji moze dojsc do strzalu gaz spali sie w kolektorze dolotowym i ci rozwali przy okazji pare elementow nawet bez strzalu gaz jako ze wolniej sie spala bedzie sie dopalal nawet w kolektorze dolotowym, dlatego tak czesto przeplywomierze padaja gaz jest bardzo suchy nie ma zadnych wlasciwosci smarnych co tez ma wplyw na zywotnosc silnika jeszcze rozumiem gaz w aucie typu e36, e30, ale e38? to jest bardzo ryzykowne ale pol biedy jak nie zrobimy wielu km i sprzedamy auto z tym ze dla kupujacego e38 z gazem to jest potencjalna mina prawdopodobnie wiecej wyda naprawy w takim aucie niz jazda na bezynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 szkodzi, szybciej tlumnik, katalizatory ci wysiada poprzez spalenie gazu w kolektorze wydechowym, w katalizatorze policz koszt tlumnika w e38, zdziwisz sie Spalanie gazu przebiega wolniej niż benzyny. Daje to bardziej miękką pracę silnika ale podnosi też temperaturę w komorze spalania co najbardziej odczuwają świece zapłonowe i zawory Niebezpieczne jest tez zbyt małe zużycie gazu ponieważ silnik pracuje wtedy na zbyt ubogiej mieszance i może ulec przegrzaniu. Wieksze prawodpodobienstwo ze bedzies zmial glowice, uszczelki do wymiany Nawet w dobrej najnowszej instalacji moze dojsc do strzalu gaz spali sie w kolektorze dolotowym i ci rozwali przy okazji pare elementow nawet bez strzalu gaz jako ze wolniej sie spala bedzie sie dopalal nawet w kolektorze dolotowym, dlatego tak czesto przeplywomierze padaja gaz jest bardzo suchy nie ma zadnych wlasciwosci smarnych co tez ma wplyw na zywotnosc silnika jeszcze rozumiem gaz w aucie typu e36, e30, ale e38? to jest bardzo ryzykowne ale pol biedy jak nie zrobimy wielu km i sprzedamy auto z tym ze dla kupujacego e38 z gazem to jest potencjalna mina prawdopodobnie wiecej wyda naprawy w takim aucie niz jazda na bezynie Czy to jakaś akademicka teoria czy wyssane z palca treści medialne ?? Oj byś się zdziwił jak byś się dowiedział ile moje E38 przejechało na gaze kilometrów a mam je już ponad 2 lata i przeszło ponad 75 tys zrobilem na gazie bez awaryjnie. Skąd te wiadomości że szybciej tłumik poleci , katalizatory itp. ?? Równie dobrze można było by wymienić wszystkie części silnika i układu wydechowego , że szybciej polecą , ale skąd takie dane ?? czy są podparte jakimiś badaniami , opiniami biegłych (...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin978 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 no teoria ja sam aut z gazem nie mam i nie mialem, wiec dla mnie to jak najbardziej teoria ale to ze gaz wali na uklad wydechowy wynika z tego samego ze wali na uklad dolotowy, bo sie wolniej spala od bezyny i czasem sie dopala albo z 1 albo z 2 strony a ty masz oryginalny wydech po tych 70tys na gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 a ty masz oryginalny wydech po tych 70tys na gazie? Od razu sprostuje bo zadałem sobie trudu i zajrzałem na ilość kilometrów jaką mam wbitą w gwarancję gazu i na to co jest teraz > 82.381 km na gazie z dokładnością do kilometra. Tłumik mam oryginalny BMW z silnika 4.4 bo przerabiałem na 2 rurowy. Przeróbka tłumika była spowodowana optycznym wizarzem auta i była robiona przed wstawieniem gazu. Dodam od razu że za cały używany tłumik zaplacilem 1.000 zł. 82.000 km i przyjmując średnią spalania 14 litrów to jest 5857 litra zużytego. I teraz zakłądając ze na każdym litre oszczędzałem 2 zł to daje 11.714 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 a ty masz oryginalny wydech po tych 70tys na gazie? Od razu sprostuje bo zadałem sobie trudu i zajrzałem na ilość kilometrów jaką mam wbitą w gwarancję gazu i na to co jest teraz > 82.381 km na gazie z dokładnością do kilometra. Tłumik mam oryginalny BMW z silnika 4.4 bo przerabiałem na 2 rurowy. Przeróbka tłumika była spowodowana optycznym wizarzem auta i była robiona przed wstawieniem gazu. Dodam od razu że za cały używany tłumik zaplacilem 1.000 zł. 82.000 km i przyjmując średnią spalania 14 litrów to jest 5857 litra zużytego. I teraz zakłądając ze na każdym litre oszczędzałem 2 zł to daje 11.714 zł. W jakim sensie zakladales 2 rurowy ? Codzi o to ze po lewej i prawej stronie wydechy ? Czy koncowe maja po dwie rurki na strone w 4,4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Mam aktywne wydechy z prawej i lewej strony. Czyli dołożyłem całą jedną stronę. Taniej było kupić cały tłumik od 4.4 i przyapsować go od kolektorów niż bawić się w rozpruwaniu nominalnego. Instalacja wydechów wykonana jest profesionalnie i trwała 7 godzinek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boeing732 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 widziałem i pełen respekt pieknie to wyglada uklon_bmw <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Mam aktywne wydechy z prawej i lewej strony. Czyli dołożyłem całą jedną stronę. Taniej było kupić cały tłumik od 4.4 i przyapsować go od kolektorów niż bawić się w rozpruwaniu nominalnego.Instalacja wydechów wykonana jest profesionalnie i trwała 7 godzinek. dziwne ze nie miales seryjnie po dwoch stronach wydechow myslalem ze nie ma E38 z pojedynczym wydechem , bynajmniej nigdy nie przyuwazylem takiej ... W mojej rodzinnej 728i byly fabryczne stad moje pytanie bylo z czystej ciakawosci .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Tak seryjnie wygląda 735 : http://photos.allegro.pl/photos/400x300/11/1190/119004/11900443/119004434_4 jak się dobrze przyjzysz to bedziesz widział ze tłumik jest po prawej stronie tylko. Tym samym w 728 nie może być lepiej haha niż 735. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 my tu gadu gadu a tworca tematu sie ulotnil i pojechal chyba po golfa diesla hihihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 my tu gadu gadu a tworca tematu sie ulotnil i pojechal chyba po golfa diesla hihihi pochawli sie chyba 90 czy 110 konikow chyba :idea: :mrgreen: ja ze wzgledow finansowych bede szukał bmw z gazem, jakis kompromis miedzy miłością do auta a ekonomią trzeba znaleźć :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin978 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 w e38 735 sa 2 tlumniki z tylu jako ze jest to v8, sa schowane pod zderzakiem tak samo jest w 740 i 750 jak jest w 728 to nie wiem a w e34 v8 dwa schodza sie w jeden, chyba tak samo jest w e32 ale odbiegamy od tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 w e38 735 sa 2 tlumniki z tylu jako ze jest to v8, sa schowane pod zderzakiem tak samo jest w 740 i 750 jak jest w 728 to nie wiem Tak dokładnie jak mówisz. To chyba ja coś źle wytłumaczyłem bo myślałem że jest inaczej ale się pomyliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zamotalem sie z tymi tlumikami musze sie przyjzec w realu dokaldnie Wiem ze w tej mojej E38 widac normalnie 2 koncoweczki 2 tlumiczki sa itd ... Hehe dlatego sie zdziwiielm o co chodzi ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ale czy masz 2 rureczki przy tłumiku końcowym z prawej i lewej strony ?? Ja nominalnie miałem 2 rureczki ale tylko z prawej strony auta a teraz mam 2 z prawej i 2 z lewej zakończone owalną końcówką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ale czy masz 2 rureczki przy tłumiku końcowym z prawej i lewej strony ?? Ja nominalnie miałem 2 rureczki ale tylko z prawej strony auta a teraz mam 2 z prawej i 2 z lewej zakończone owalną końcówką. Aaaa ehh ja jestem niekumaty jednak ... Nie zrozumialem ze chodzi o podwojny wydech + podwojne rureczki Teraz juz wszystko wiem o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin978 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ale czy masz 2 rureczki przy tłumiku końcowym z prawej i lewej strony ?? Ja nominalnie miałem 2 rureczki ale tylko z prawej strony auta a teraz mam 2 z prawej i 2 z lewej zakończone owalną końcówką. bo ty masz chyba nieoryginalny, nawet jak brales z 740 to on musial byc nieoryginalny oryginalny ma pojedyncze 2 rury zakrzywione pod zderzakiem do dolu, tak ze w ogole ich nie widac i wlasnie jak komus pada tlumik w e38, to wstawia zwykle wycina zderzak i wstawia koncowki po co ktos mialby rozwalac sobie zderzak, wycinac ostatnie tlumniki, zakladac koncowki jesli tlumniki bylby zdrowe?? zwykle robi sie to gdy trzeba wymienic tlumnik bo zeby zrobic jak w oryginale to jest wiekszy problem i duzo duzo wiekszy koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 bo ty masz chyba nieoryginalny, nawet jak brales z 740 to on musial byc nieoryginalny oryginalny ma pojedyncze 2 rury zakrzywione pod zderzakiem do dolu, tak ze w ogole ich nie widac i wlasnie jak komus pada tlumik w e38, to wstawia zwykle wycina zderzak i wstawia koncowki po co ktos mialby rozwalac sobie zderzak, wycinac ostatnie tlumniki, zakladac koncowki jesli tlumniki bylby zdrowe?? zwykle robi sie to gdy trzeba wymienic tlumnik bo zeby zrobic jak w oryginale to jest wiekszy problem i duzo duzo wiekszy koszt Ja miałem takie widzimisię i sobie tak zrobiłem bo mi się tak podoba haha. Tak jak mam teraz widzimisię na zmianę koloru tak samo miałem na tłumik i wycięcie zderzaka tylnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ale czy masz 2 rureczki przy tłumiku końcowym z prawej i lewej strony ?? Ja nominalnie miałem 2 rureczki ale tylko z prawej strony auta a teraz mam 2 z prawej i 2 z lewej zakończone owalną końcówką. bo ty masz chyba nieoryginalny, nawet jak brales z 740 to on musial byc nieoryginalny oryginalny ma pojedyncze 2 rury zakrzywione pod zderzakiem do dolu, tak ze w ogole ich nie widac a czyli dobrz rozumowalem jednak i tak jest u tej mojej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCO Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Olejus ale sekwencja do E30 przekroczy wartość samochodu, nie mówimy o E38 :evil: podawajcie argumenty dla E30 a nie ogólnie BMW bo to bez sensu, jeśli gaz do E30 to tylko do 325 ale wtedy 320 Cie objedzie więc .............. a ropa do traktorów a gaz do zapalniczek ot co :mrgreen: ja mam 2,5 TDS i nie uważam że ropa jest tylko do traktorów a gaz do zapalniczek sam w poprzedniej BMW miałem gaz i wydaje mi sie że pod względem ekonomicznym gaz jest ok. Zgadza sie napewno spadek mocy jest znaczący ale nie może tak krytykować posiadczy samochodó z gazem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.