Skocz do zawartości


Problemy emeryta .


Rekomendowane odpowiedzi

Moja BMKa ma już prawie 20 latek wiec powiedzmy ze jest już w podstarzałym wieku.

Mam z nią kilka probleów mianowicie, pierwszy i ten który mnie najbardziej dręczy to „pływające dywaniki” , po prostu po deszczu czy wizycie w myjni dywaniki z przodu są całe w wodzie, niedawno robiłem blacharke i goście podobno nic nie znaleźli, już nie wiem co z tym zrobić, czy ktos miał już taki problem? Jeżeli tak to prosze o pomoc.

Drógi problem to ABS, pada po przejechaniu jakiś 100m, przed efekt jest taki ze jak się chamuje to chamulce wariuja , pedal chamulca odbija jak szalony, jak gdyby caly czas pracowal, nawet jak jest suchutko. Gdzie i za ile można to zrobic?

No i na koniec elektryka w srodku, ostatnio padly mi wszystkie żarowki, i komputer (ten taki wiekszy, co liczy predkosc srednia spalanie itp.) po prostu swieci się na pomarańczowo ale nic nie wyświetla, jakis czas temu sam się resetował często a teraz po prostu wysiadł

Proszę o pomoc może ktos zna jakiegos dobrego elektryka który zna się na rzeczy. Jestem teraz caly czas we Wro praktycznie i chyba tutaj bym chciał to naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do abs to moze byc juz zuzyty plyn hamulcowy kolege mial sierre i ten sam objaw wserwisie w gdansku powiedzieli nalezalo wymienic plyn hamulcowy niewiem czy pomoglo musialbym sie zapytac co do plywajacych dywanikow sprawdz podszybie tam gdzie jest miedzy innymi silnik wycieraczek i przednie nadkola tam gdzie jest laczenie z podloga :| a co do elektryki to to nie jestem zbyt bardzo obcykany pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie 20 letnie bwm to jeszcze sredni wiek :) jak patrze na blache i stan calej reszty w mojej 21 letniej e28 to stwierdzam ze okreslenie niemiecka solidnosc i cena jaka sie placi za nowy samochod bmw i za sama marke to sie zgadzam i z powiedzeniem jak i rownierz z cena :)

1) na dywaniku pojawiaja mi sie nawet po myciu slady wody ale bez sensu bo tak jakby na srodku ale skad to sie bierze nie mam pojecia pomimo ze staraklem sie to zlokalizowac

3) we wroclawiu dobry elektromechanik jest na ulicy Terenowej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...