Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Bmw E-30 320


Rasend

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.mam zamiar kupic bmw 320 e-30 1990r za 4000zł i tak się zastanawiam czy to dobry wybór?Jak sprawuja sie te silniki i jakie jest ich spalanie,a zapomniałem dodać że jest w gazowni oczywiście.W tamtym roku sprowadzone z Niemiec.proszę o opinie.moja 316 jest nie stety do kasacji po wypadku!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaks pala gazownia , wiem ze benzyna spali nawet 20 jak masz ciezka noge lub krecisz baczki lub wjezdzasz bokiem w zakrety :)

Co do sprawowania jak zmienisz :

filtry

rozrzad

oleje

To powinienes byc zadowolony :)

Polecil bym Ci 325 ale ciezko znalesc w dobrym stanie a poza tym za 4 tys to jzu wogole , wiec smialo mozesz kupic ta 320i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M20 wg mnei jest nie do zakatowania ,wiem po sobie

Oj mylisz sie mylisz :mrgreen: :mrgreen:

M20B25

Mozna zakatowac ...

Mniej iniejszym :

Skatowac glowice do pekniecia

Skatowac panewki ( glownie 6 zawsze pada )

Wydmuchac uszczelke pod glowica

I cos by sie jeszcze na pewno znalazlo ...

To wiem po swoim M20B25 , a jest pelno innych urzytkownikow tych motorow co caly czas robia podobne naprawy :)

Z M20B20

Owszem powiem ze jak anrazie M20B20 , przezylo bardzo duzo i jest nadal jak nowe ...

Nie wiem jak M20B27 ale patrzac na twoje rowniez ciezko skatowac , wniosek nachodzi mnie jeden iz M20B25 jest nieduany :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M20 wg mnei jest nie do zakatowania ,wiem po sobie

Oj mylisz sie mylisz :mrgreen: :mrgreen:

M20B25

Mozna zakatowac ...

Mniej iniejszym :

Skatowac glowice do pekniecia

Skatowac panewki ( glownie 6 zawsze pada )

Wydmuchac uszczelke pod glowica

I cos by sie jeszcze na pewno znalazlo ...

To wiem po swoim M20B25 , a jest pelno innych urzytkownikow tych motorow co caly czas robia podobne naprawy :)

Z M20B20

Owszem powiem ze jak anrazie M20B20 , przezylo bardzo duzo i jest nadal jak nowe ...

Nie wiem jak M20B27 ale patrzac na twoje rowniez ciezko skatowac , wniosek nachodzi mnie jeden iz M20B25 jest nieduany :mrgreen:

Kolegaz zwyca podobnie jak ja obchodzi sieze swoja m20b25 cabrio juz poand 2 lata i nci w silniku nie robil, ale dba tak samo jak ja!!!

czyli: wymiana plynow, sprawdzanie poziomu oleju, kontrolowanie temp. silnika przy katach :twisted: , niekatwoanie na zimnym silniku itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam wiemy - zainteresowani - o kogo chodzi , znam go osobiście, a wymieniał bo je katował i tyle :evil:

generalnie każdy M20 jest wytrzymały, nie stworzono ich do katowania ciągłego :cry:

BTW ta E30 na M50 jest do sprzedania :roll:

No katowal ...

Ja robilem to samo i tez robilem M20B25 ...

ENZO natomiast katuje i nic mu sie nie dzieje ...

Nie ma metody ani rady na to czy padnie cos czy nie ... Jedni katuja i nic sie nie dzieje , drudzy katuja i cos sie dzieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...