Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Wspólwałaściciel auta


Pershing

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :)

Mam pytanie czysto prawne , mianowicie kupiłem auto , umowa jest na mnie i auto jest na mnie zarejestrowane. Niestety opłaty OC za 2,5 l za bardzo trzepia mnie po kieszeni , muszę płacić 150% składki. Mój ojciec ma już w PZU max zniżke za bezszkodwą jazdę. Jak teraz wykombinować to zeby zrobić ojca współwłaścicielem auta , nie płacić takich horendalnych sum i jednocześnie żeby mi zniżka leiciała. Jaką umowę spisać , gdzie się udać ? jestem zielony , może na forum jest ktos bardziej zorientowany w tych sprawach

dzięki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Piotr :) autem pochwale sie jak zrobię fotki

Ale faktycznie wtopiłem , teraz muszę spisać umowę , przerejestrować auto na ojca

i spisać jakąs umowę o darowiznę 50% wartości auta tak przynajmniej wyczytałem w internecie

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja swoją 325 tds mam zarejestrowana na siebie, jako współwłasciciel figuruje mój ojciec któr ma max. kwotę zniżek (ok.65% a może i wiecej ze wzgledu na komplet ubezpieczen w tej firmie, mieszkanie 2 auta itp.)

W normalnych warunkach napewno nie zdecydowałbym się na taką pojemność, podpisywałem tylko akt darowizny na ojca w wydziale komunikacjii i poszło.....za moją bumke 2,5 pojemnosci placę 444,00 Pln, to nic w porównaniu z prawie 1700 które musiałbym wyłożyć w pzu albo gdzies indziej.......... pozdroowka 4 @ll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam dziadka na wspolwlasciciela i za pelny pakiet place 2000 a sam bym mial do zaplaty ponad 3000 ale teraz to masz proble po pierwsze namowic ojca po drugie zaplacic podatek od darowizny lub jakis inny nie pamietam bo tatus by sie wzbogacil a od tego tez jest podatek :(:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...