Gość Mordulec

Spot BMW w Głogowie :)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec

Jestem pod sporym wrazeniem tego co zrobił Toots , mianowicie na spocie pojawiło

sie 16 beemek + kilka przejazdem i jak na praktycznie kompletny brak informacji

w necie to poprostu mega wyczyn <bmw_2>

Jesli chodzi o przebieg spotkania to Toots sie troche przeraził ze tyle autek mu

zawitało na spota bo spodziewał sie moze 8 sztuk , tak czy inaczej wspolnymi

siłami udało sie zrobic fajoski przejazd przez Głogów (macie najfajniejsze rondo na

jakim do tej pory bylem) bmw_beer po czym zawinelismy na tor moto-crossowy

i w doscy oryginalnym otoczeniu zrobilismy integracyjnego grila :lol:

Dosc duzym zaskoczeniem okazał sie przyjazd całej brygady z Zielonej Góry

wymienilismy sie adresami wiec mysle ze niedługo pojawia sie na naszym forum

bo zrodził sie plan zeby zrobic wspolnego spota , czyli Głogów + Zielona + Wrocław :lol:

Tak czy inaczej wszystko jeszcze do ustalenia ale pomysł juz jest <bmw_2> bmw_beer

Fotorelacja oczywiscie bedzie w galerii , czekamy tylko az Michu zrzuci foty na FTPa :wink:

Dzieki Toots za zaproszenie na spota (imprezka konkretna) :lol: i pozdrowienia dla

wszystkich ktorzy sie pojawili , teraz zapraszamy do wrocławia <bmw_3>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak M pisze super imprezka była :mrgreen: . Frekwencją zaskoczony był nawet sam organizator tego spota . Oby dalej w tym kierunku wszystko poszło .

Czekamy aż BMW KLUB GŁOGÓW zaintnieje w necie i wtedy wykombinujemy jakiś

duży spocik integracyjny .

Pozdro dla ekip z Głogowa i Zielonej Góry <bmw_2> happy_bmw

Relacja foto jest obszerna , wkrótce w galerii <bmw>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo chcialem tam byc niestety spotkanie rodzinne wykluczylo mnie z tej imprezki

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam że kiedyś o takim spocie myślałem a wiem jaka silna jest ekipa BMW w Zielonej Górze tym samym zaskoczony jestem ekipą z Głogowa.

Na spocie nie byłem ale już za niedługo wracam do aktywnej formy maxbimmer bo już w następnym tygodniu odbieram swoją "7".

Czekam na relacje foto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :D

Frekwencja to do dzis jestem zaskoczony. A zreszta widzieliscie wczoraj moja reakcje :oops: Szok

Bardzo dziekuje ze zdecydowaliscie sie na przyjechanie.

Mam nadzieje ze Głogowski Klub urosnie w sile :)

Jeszcze raz bardzo dziekuje Tym dwom Wspanialym Kluba.

Pozdrawiam Wroclaw i Zielona Góre <bmw_2>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toots :mrgreen: :mrgreen: cała przyjemność po naszej stronie :P

PS ale avatar w dechę bmw_beer happy_bmw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

tylko czemu ja o tym nic nie wiedzialem wybralbym sie z wielka checia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotr - a co sobie bede zalowac. Jak szalec z avatorem to szalec :D

Boksa - poniewaz ja nigdzie nie zamieszczalem informacji na temat spotkania.

NIestety jeszcze nie zrobilismy wlasnej storny :(

Pozdrawiam <bmw_2>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toots , zaproszenie na następnego spota umieść na naszym forum .

Napewno paru twoich ziomali już u nas jest . <bmw_1>

bmw_beer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swietnie zadnej info klubowicze wiedzieli a nic nie powiedzieli a do glogowa mamy niedaleko.:(.a mielismy sie integrowac minus wielki :(:(pozdrawiamy was.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
swietnie zadnej info klubowicze wiedzieli a nic nie powiedzieli a do glogowa mamy niedaleko.:(.a mielismy sie integrowac minus wielki :(:(pozdrawiamy was.

no tak trochę racji jest,

ale zrzuce na kolegę Toots-a :roll: to jego spot a my dostaliśmy zaproszenie zreszta mieliśmy być przy okazji, bmw_beer

teraz na pewno zamieści tu info o nastepnym spocie w Głogowie to dojedziecie :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
swietnie zadnej info klubowicze wiedzieli a nic nie powiedzieli a do glogowa mamy niedaleko.:(.a mielismy sie integrowac minus wielki :(:(pozdrawiamy was.

Jak juz Piotrek napisał , decyzja o naszej wyprawie byla spontaniczna i zdecydowanie

nie planowana (tylko 2 auta pojechały od nas) , dlatego chyba minus nam sie nie nalezy ,

bo nie my bylismy organizatorem spotkania .... inna sprawa ze kto spostrzegawczy pewnie

sie dowiedział ze Toots pisał w swoim temacie (ten z wycinkiem z gazety) ze bedzie co 2

tygodnie organizował spota pod Tesco w głogowie :wink:

Tak czy siak nastepny spot juz niedługo bmw_beer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sypnijcie jakąś galerią bo jestem ciakaw co i jak !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.