Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Zstanawia mnie taka rzecz. Na naszych bawarkach grubość powłoki lakierniczej powinna oscylować w granicach 120 - 130um. Po kilku latach używania ta powłoka się ściera i zmienia swoją grubość.

Jak rozpoznać czy powłoka jest rzeczywiście orginalna jeśli jest poniżej tej wartości? I drugie najważniejsze pytanie czy jest możliwość uzyskania powłoki lakierniczej cieńszej niż ta określona powyżej? Np przez bak Warstwy podkładu, czy w jakiś inny sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o element nowy to da się nałożyć powlokę techniką warsztatową o łącznej grubości podkładów i powłok wierzchnich 120(na el pionowych) a 150(na el poziomych) czyli bardzo zbliżonych do grubości powłok aut fabrycznych w których to 150 to wartość maksymalna,zwykły laik lakiernik zrobi powłokę 200-300 czyli dużo za grubą :) a jeszcze plus szpachla to wyjdzie wynik och...

Nakładając poniższe produkty odpowiednim sprzętem który to sprzęt odpowiednio rozbija materiał można wykonać usługę tak aby miernik powłoki nie wykazywał odstępstw od powłok fabrycznych...

Podkład epoxydowy ok. 30 nałożony techniką m/m

lub Podkład trawienny ok.10

Podkład akrylowy ok.30 nałożony techniką m/m

Baza (w ASO to wodna) 14-20

Lakier bezbarwny ok.60

Tak wygląda lakierowanie.

Ale każdy producent aut ma swoje parametry grubości powłok lakierniczych także każda marka może mieć inny wynik prosto z fabryki :)

Edytowane przez Georgii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o element nowy to da się nałożyć powlokę techniką warsztatową o łącznej grubości podkładów i powłok wierzchnich 120(na el pionowych) a 150(na el poziomych) czyli bardzo zbliżonych do grubości powłok aut fabrycznych w których to 150 to wartość maksymalna,zwykły laik lakiernik zrobi powłokę 200-300 czyli dużo za grubą :) a jeszcze plus szpachla to wyjdzie wynik och...

Nakładając poniższe produkty odpowiednim sprzętem który to sprzęt odpowiednio rozbija materiał można wykonać usługę tak aby miernik powłoki nie wykazywał odstępstw od powłok fabrycznych...

Podkład epoxydowy ok. 30 nałożony techniką m/m

lub Podkład trawienny ok.10

Podkład akrylowy ok.30 nałożony techniką m/m

Baza (w ASO to wodna) 14-20

Lakier bezbarwny ok.60

Tak wygląda lakierowanie.

Ale każdy producent aut ma swoje parametry grubości powłok lakierniczych także każda marka może mieć inny wynik prosto z fabryki :)

Dobrze gadasz każda fabryka ma swoje parametry grubości,ale i każdy detal może mieć inna grubość np dach 100 mikronów a maska 130 mikronów . Ale fabryki dopuszczają maksymalną grubość do 300 mikronów rzadko to się zdarza ale jednak jest to możliwe. Jeżeli potencjalny klient zażyczy sobie większą warstwę klaru to takie auto dostanie,dlatego jak spotkamy się z autem które ma ponad 200 mikronów nie oznacza to wcale ze było bite8)

Edytowane przez staszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gadasz każda fabryka ma swoje parametry grubości,ale i każdy detal morze mieć inna grubość np dach 100 mikronów a maska 130 mikronów . Ale fabryki dopuszczają maksymalną grubość do 300 mikronów rzadko to się zdarza ale jednak jest to możliwe. Jeżeli potencjalny klient zażyczy sobie większą warstwę klaru to takie auto dostanie,dlatego jak spotkamy się z autem które ma ponad 200 mikronów nie oznacza to wcale ze było bite8)

hmmmmmmmmmm... to dlatego mam więcej lakieru na mase niż reszcie :D lolol<bmw_1><bmw_1><bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...