Skocz do zawartości


Strumienica???


Rekomendowane odpowiedzi

Witam czytałem kilka wypowiedzi na temat tego czy wyciąć kata i wstawić strumienice!

Czy jak wyrzuce kata i wstawie strumien to spadnie spalanie ?

A jakie mogą być konsekwencje?? Znajomy wyrzucił kata i wstawił strumień, gdy złapała go policja zrobili pomiar emisji spalin no i dowód zabrany i 500zł mandatu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak samo jest jakbys zapytał czy wstawic gaz, 100 osob powie ze tak bo ekonomia,

100 osob powie ze nie bo do profanacja

ja wywalilem kata i wstawile str. AMG zeby wygladalo ze mam kata ;) nie kierowalem sie zadnym tuningiem :wink: poprostu mialem dziurawego i wywalic musialem

nie wiem czy to autosugestia czy co ale czuc jakby teraz autk oszybciej sie wkrecalo

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponowałbym wycięcie kata i wstawienie strumienicy ale dopowiedniej do tego silnika, warto by wymienić i wydech końcowy:) jeśłi chodzi o spalanie to jak miałem w swojej E36 to nie było różnicy, napewno lepiej sie zbiera i co też wazne fajnie pracuje. <bmw>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja to kiedys widzialem trampka z silnikiem polo co mial 2 strumienice a latal lepiej od calibry <bmw_1>

to tylko pogratulować trampka :D

Na chłopski rozum, co miałaby sama strumienica dac skoro dolot jest niezmieniony? 8)

Firmy zajmujące sie profesjonalnym przerabianiem wydechów, sa wstanie wycisnąc max 10% więcej mocy z wydechu fabrycznego, a strumienica wstawiona ot tak za przeproszeniem "z dupy" miała by zmienić dynamike jazdy? :lol: 8) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ja widzialem tylko spód i pozniej jak ruszal z calibra spod swiatel a spód dlatego ze koles ma zaklad z tlumikami i akurat swoj robilem i przypadkiem widzialem bo taki fajny ten trampek byl i prosze czytac ze zrozumieniem a tam nie bylo napisane ze mial TYLKO strumienice wiec zle sie domyslasz. pozdrawiam <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ja widzialem tylko spód i pozniej jak ruszal z calibra spod swiatel a spód dlatego ze koles ma zaklad z tlumikami i akurat swoj robilem i przypadkiem widzialem bo taki fajny ten trampek byl i prosze czytac ze zrozumieniem a tam nie bylo napisane ze mial TYLKO strumienice wiec zle sie domyslasz. pozdrawiam <bmw_1>

:lol:

Mój post do trampka odnosił się tylko w pierszym zdaniu, czyli z gratulacjami, reszta posta była ogólnie kierowana do ludzi, którzy założą tylko strumienice i z 12s do 100km/h robi im się nagle 10s/100 a to poprostu praktycznie jak i teoretycznie jest niemozliwe.

Więc oboje czytajmy ze zrozumieniem.

<bmw_1>

PS: Ja nie pisze zgryźliwie, tylko poprostu ja zawsze tak pisze i nie bierz nic do siebie. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strumienica wstawiona zamiast kata napewno poleprzy wylot spalin a jesli spalin szybciej sie pozbedziemy z cylindra to bedzie tam chociaz troche miejsca na swieza mieszanke a z tego jest moc.Oczywiscie ze jakiej rewelacji nie bedzie a raczej tylko słabo wyczuwalna różnica na +. Daje za to kozacki dzwięk i najlepiej jest rozgrzac cały układ wydechowy spokojnie na trasie przy np.120km a potem wiechac w miasto -daje fajny efekt dzwiekowy.

Kumpel w golfie III założył strumienice i rewelki nie było poza dzwiekiem ale jak wypolerował wewnątrz kolektor dolotowy to juz było troche mocy czuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strumienica wstawiona zamiast kata napewno poleprzy wylot spalin a jesli spalin szybciej sie pozbedziemy z cylindra to bedzie tam chociaz troche miejsca na swieza mieszanke a z tego jest moc.

no nie bardzo, z tego bardziej wychodzi nie równa praca silnika.

Uwolnienie wylotu musi za sobą pociagnąć uwolnienie dolotu ale i w odpowiedni sposób, to nie jest takie łatwe ja myslisz. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strumienica wstawiona zamiast kata napewno poleprzy wylot spalin a jesli spalin szybciej sie pozbedziemy z cylindra to bedzie tam chociaz troche miejsca na swieza mieszanke a z tego jest moc.

no nie bardzo, z tego bardziej wychodzi nie równa praca silnika.

Uwolnienie wylotu musi za sobą pociagnąć uwolnienie dolotu ale i w odpowiedni sposób, to nie jest takie łatwe ja myslisz. pzdr

jesli uwalniam wylot nie robiąc nic z dolotem nie zmieni to pracy silnika na nierówną bardziej prawdopodobna byłaby sytuacja odwrotna co tez dla mnie osobiscie jst mało przekonujące.A to ,że jesli zajmiemy sie tylko jedną stroną -wylotem to jasne jest,ze efekt nie bedzie piorunujący bądz znikomy dlatego napisałem " będzie tam chociaż trochę miejsca na swieżą mieszankę'' w czasie przyszłym jak zauważyłeś a samo miejsce na swieża mieszankę nie oznacza ,że ona sie tam znajdzie i tu właśnie kwestia dolotu.Wiem,że "uwalnianie'' dolotu to proces żmudny,kosztowny,i wymagający dużej dokładności.-bynajmniej nie prosty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...