Skocz do zawartości


Inspection


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegos czasu jestem posiadaczem BMW 520i z1996 w budzie e34. wszytsko byulo fajnie, milo sprawnie az do czasu gdy zachcialo mi sie nowych zegarow.Czytalem troszke na sieci ze nie jest to taka prosta sprawa wymienic zegary na biale wiec postanowilem poszukac i kupic sobei drugi licznik z juz zrobionymi zegarami. Tak tez zrobilem. jednak gdy wymienialem licznik przekecilem stacyjke by mi sie blokada kierownicy nie wlaczyla i teraz mam problem.

Swici mi sie INSPECTION oraz pomaranczowa i czerwona kontrolka oraz AIRBAG

Szukalem na sieci jak sobie z tym problemem poradzic.Znalazlem mase info o tym ze nalezy zmostkowac piny 7 i 19, 7 i mase, przedl wlaczenia zaplonu, przy wylaczonym zaplonie. Siedze juz 2 dni i proboje na rozne sposoby jednak nie daje to rezultatow.moze ktos sie orientuje co robie zle lub nie tak. moze ktos mial podobny problem.

jezeli ktos ma jakies pomysl bede wdzieczny za pomoc.

A moze ten licznik jest porostu jakis walniety. Nie ma u mnie tez AKU w liczniku.Dla pewnosci sprawdzilem w swoim starym, ktory po probie dotarcia do srodka raczej sie nie nadaje juz do uzycia. Moze ktos wie gdzie sie znajduja te AKU jezeli ich nie am w liczniku?

dziekuje z gory za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bedzie taksil.gif;) kieruj sie srodkowym znakiem w ksztalcie PACMANA ;] i poczekaj okolo minuty ja wkladalem najpierw przwod a potem wsiadalem do auta i przekrecalem stacyjke na ON i czekalem zapalaly mi sie lamki zielone a potem kasowala mi sie inspekcja wylaczasz stacyjke - wyciagasz kabelek i powinno byc OK ;) Powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie dziala w moim przypadku. czekalem kilka minut i nic sie nie stalo. w dalszym ciagu swieci sie Inspection oraz pomaranczowa i czerwona lampka na pasku. chyba bez wizyty w serwisie sie nie obedzie...

[ Dodano: 11 Październik 06, 17:16 ]

kto szuka nie bladzi...3 dni ale sie udalo wiec instrukcja jak nalezy skasowac inspection w nowszych buniach tzn w tych z komputerkiem 1.3..

1. Zaplon

2. Zwykal probowka z krokodylkiem na mase i do pinu 7

3. czekamy ok 10 sek

4. rozlaczyc na 5 sek

5. ponownie zewrzec na 10 sek.

i po klopocie.

oczywiscie czasy moga byc rozne ale procedura wykonania powinna byc w dokladnie takiej kolejnosci. ja mam auto z 1996 roku nie wiem jak jest we wczesniejszych ale w moim przypadku zadzialalo.

teraz swiecia sie same zielone lampki i nie am sladu po inspection...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Akumulatorki są wewnątrz licznika. Niestety będziesz musiał go rozebrać. Jak już rozbierzesz to nie da się tego pomylić. Są na płytce, która zostaje po wyciągnięciu głownego mechanizmu licznika. Takie dwa walcowate kształty jak baterie (paluszki AA).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam <bmw_1>

Mam problem...... o co chodzi ? Kasowałem inspekcje ostatnio i przez przypadek na przekręconym zapłonie połączyłem nie te gniazda co trzeba :oops: iii było zwarcie. Teraz na liczniku są tylko kontrolki, bez napisu inspekcja..... Są może jakieś bezpieczniki? Ktoś wie? Proszę o pomoc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...