Skocz do zawartości


czy pojezdze na takich oponach 185\70 r14


Rekomendowane odpowiedzi

zaloz lepiej komplet zimowych ...

Zalezy od umiejetnosci twojej jazdy , ja kiedys cala zime 325i Coupe targalem na letnich lakach , ciezko sie ruszalo ale spoko bylo przynajmniej sie nauczylem jezdzic :mrgreen:

Chodz teraz do kombiaka planuje zalozyc zimowe bo letnie mam zbyt łyse , zbey byly nowe czy cos bym znowu jezdzil a tak zmienie sobie co mi szkodzi ...

Co do rozmiarow moga byc ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie zimowki na seryjnych alusach 175x70xR14 i spoko sie na tym jezdzi

zwłaszcza pierwszy tydzien po zmianie kół z 205 na 175 jakos tak dziwnie lekko sie

skreca :lol:

... co do zakładania tylko jednej pary zimowek w RWD to zdania sa podzielone

-jedni mowia ze lepiej zimowki dac na przod bo przy hamowaniu srodek ciezkosci

auta idzie wlasnie do przodu i łatwiej sie zatrzymac

-natomiast inni mowia ze lepiej na tył bo łatwiej ruszyc i tył nie ucieka w zakretach

Trudno mi sie wypowiedziec ktora metoda jest lepsza bo zawsze mialem 4

jednakowe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to na czym kto jeździ zależy głównie od kasy. Wiadomo, że na zimę najlepiej założyć zimowe gumki. Ostatniej zimy przekonałem się o tym na własnej skórze. Na poczatku jeździłem na letnich a potem założyłem zimówki (na wszystkie koła). Różnica była wyrażnie odczuwalna.

Dlatego radziłbym podjechać do jakiegoś gumokleja i dokupić jeszcze dwie zimówki. To koszt okolo 70 -80 zł/ szt. (przełożenie i wyważenie w cenie)

Proponuje też odwiedzić stronkę:

http://www.oponytanio.pl/start.html

Można tam znaleźć nowe zimówki już za około 140 zł.

Co do pytania czy zimówki na przód czy na tył, to wg mnie lepiej na przód, bo w razie utraty przyczepności z przodu praktycznie nie możemy nic zrobić. Jak zarzuci tyłem, to jeszcze idzie autko wyprowadzić. A że nasze autka mają tylny napęd - czasem może być ciężko podjechać pod małe pochyłości:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zadnie jest takie że, jak masz możliwość to zakładaj cały komplet (przód i tył) bez wachania, a jeśli brakuje Ci kasy i masz tylko na jedną parę opon to zakładaj zawsze tam na których masz napęd.

A jeśli chodzi o bieżnik, oczywiście najlepiej jest jak masz taki sam na 4 oponach, ale myśle, że to chyba nic nie przeszkodzi w jeżdzie, jesli bieżnik na tylnych kołach bedzie sie róznił z przednim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...