Skocz do zawartości


Na gazie nie kreci obrotow do 6tys


luki730i
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jak w temacie nie kreci do 6 tys.

obroty jakie osiągam bez problemow to 4tys pozniej zaczyna sie mulic dochodzi do nie calych 5 tys obrotow.

a na benzynie tak zapierdziela ze az miło.

od czego by nalezalo zacząć??

dodam ze spalanie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem parownik nie wyrabia , albo jest zakitowany (trzeba zdjac węże od wody i

mozna go przepłukac troche płynem) albo gorsza wersja to membrany juz sa na

wykonczeniu , przerabialem podobny przypadek w VW :lol: 3 fachowców to ogladało

i tylko wyliczali rzeczy do wymiany a ten patent z przepłukaniem podpowiedział mi

gosciu ktory nie jest mechanikiem tylko tankuje gaz na stacji :wink:

Sprawdz moze w Twoim przypadku jest podobnie bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba zdjac węże od wody i

mozna go przepłukac troche płynem

raczej ten sposob odpada plyn wplywa do innej sekcji ktora odpowiada tylko za rozparowanie gazu poniewaz gaz wchodzac w atmosfere dochodzi do -40'C jakby nie ciepla ciecz wszystko by pozamarzalo . W kazdym parowniku na dole znajduje sie srubka ktora po odkreceniu spuszczamy tzw frakcje olejowa ktora powstaje na skutek zanieczyszczonego gazu ta zas zmiejsza komore cisnieniowa w parowniku dokonuje sie tego przy goracym parowniku poniewaz jak jest zimny jest gesty jak smalec.moim zdaniem to tylko kwestia regulacji (za duzo powietrza zbyt uboga mieszanka)przyslon mu delikatnie dolot powietrza z przodu lub zmien jego kierunek wlotu aby powietrze nie bylo wdmuchiwane na sile podczas jazdy i nie rozrzedzalo mieszanki mozesz do tego wykonujac ok cwierc obrotu registrem tzn ta srubka na wezu laczaca parownik z mixerem (odkrecajac)az do uzyskaniawlasciwej pracy silnika srubka ta jest regulacja gornego progu przeplywu gazu czyli wysokich obrotow (tylko nieprzeholuj bo moze wiecej palic jak to poskutkuje bedziesz zamykal obrotomierz <bmw_1> <bmw_2>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

luki730i, jaki masz parownik, jakiej mocy?

Sadzac po opisie, masz tam spory silnik w autku. Czesto gazownicy (chyba w ramach oszczednosci, bo nie umiem sobie tego inaczej wytlumaczyc) montuja do 6-cylindrowych jednostek o mocy ponad 150KM parowniki 100kW.. I wtedy zaczynaja sie jaja na wyzszych obrotach, auto nie ciagnie jak nalezy. Za maly wydatek gazu. Ja tak mialem u siebie. Po interwencji panowie grzecznie zmienili mi parownik na 140kW i juz jest dobrze.

Zadnych przeslon u siebie nie stosowalem, auto chodzi idealnie.

Co do plukania parownika. Jesli nie jestes jego pewien to go po prostu rozkrec i wyczysc. To jest prosta konstrukcja i ciezko tam cos zepsuc. Oczywiscie przyloz sie przy skladaniu, zeby czegos nie pominac :). Gazownicy chetnie radza wymiane parownika, bo jest to spory wydatek dla klienta w porownaniu z samymi membranami, ktore kosztuja w zaleznosci od modelu parownika w granicach 100zl..

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...