Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam jakiejś e32 w dobrym stanie w gazie .Ta przykuła moją uwagę ze względu na wyposażenie i małą ilość rdzy może ktoś widział już tą bm'ke albo ktoś może sprawdzić .Widzę że sprzedający podał model gazu ale za bardzo nie znam się na tym i nie wiem czy ten model jest dobry

do tego auta ,może ktoś wypowie się na ten temat .Co sądzicie o niej :

________________________________________________________________________________________________________

Witam.

Mam do zaoferowania BMW E32.

Samochód z 1988roku.

Zapala bez problemu = jeździ bez problemu.

Po wymianie filtrów i oleju.

Całe podwozie i nadkola zakonserwowane!

FULL OPCJA!

Drewno po renowacji!

Skóra po renowacji!

Instalacja gazowa!

211KM wyczuwalne w 100%!!!

WEBASTO!

Tempomat!

3 tryby skrzyni biegów!

Automatyczne samopoziomowanie!

2 tryby zawieszenia: komfort i sport!

Oryginalny - zdejmowany hak!

4x soczewki w lampach!

Felgi 17" za dodatkowa oplata

Sprzedaje na kolach zimowych w dobrym stanie!

Autko warte swojej ceny!

W 2004 roku sprowadzone z Niemiec.

Przegląd i ubezpieczenie OC ważne do września 2013r!!

Wsiadać i jechać!

OPIS

Silnik pracuje dobrze, a skrzynia biegów moim zdaniem idealnie.

Tryby skrzyni biegów są bardzo dobrze zauważalne [zwłaszcza tryb

sportowy:) ]

Fotele skórzane moim zdaniem w bardzo dobrym stanie jak na swój wiek

(żadnych przetarć!).

Z opcji dodatkowych wszystko działa: Webasto, tempomat, komp. pokładowy,

elektrycznie nadmuchiwana poduszka lędźwiowa kierowcy (o której nie

wspomniałem na aukcji), podgrzewanie foteli (fotel pasażera może

słabiej grzeje), zamiast żarówek postojowych są diody, centralny zamek

działa, czujniki zamknięcia drzwi i klapy działają, pojawia się

komunikat o czujniku płynu chłodniczego, ale myślę, że to jest coś z

przewodami lub samym czujnikiem, bo wraz z wymianą filtrów i oleju

wymieniałem także płyn chłodniczy, który jest do -40st.C, także z