Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E36 Prośba o opinie


snooze

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam sie do zakupu swojej 1 Beemki, Interesuje mnie e36 325 lub 328 jesli w przystepnej cenie, przegladalem ogłoszenia w necie i zaintersowaly mnie takie:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2029037

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2040511

co oznacza SMG?

http://allegro.pl/show_item.php?item=152619406

http://www.allegro.pl/item152555324_bmw_328_coupe_m_technic_e36.html

Co sadzicie o tych samochodach, moze ktos mial z nimi stycznośc, oglądał, albo wie cos na ich temat, a moze cos wzbudza wasze podejrzenia, na co zwrócic wieksza uwage podczas ewentualnego ogladania

prosze o wszelkie opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochodzik fajniutki nawet te co pokazales madra decyzje ze sa to autka sprowadzane wiec zawieszenie nie jest wybite tak jak na naszych pieknych polskich drogach :)..jedyna wada to przeguby szybko sie wybijaj (ale co sie na polskich drogach niewybija :lol: ) no i drogie czescie do tych modeli.. A SMG jest to krzynia manualna z elektronicznym sekwencyjnym wybieraniem przełożeń,mozesz zmieniac biegusie przy kierownicy lecz do konca jest to takie cudowne jak bys wydawalo dopiero SMG II bylo dopracowane lecz one wystepowalo w wersji M3 wiec pomysl z SmG nie jes do konca trafny :)..pozdrawiam i zycze powodzenia w madrych wyborach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!

Jeśli masz zamiar kupić auto z okolic 95 roku to osobiście zamiast 325 192KM proponowałbym 323 170KM, w osiągach niema prawie żadnej różnicy, a silniczek 170KM jest już nowszą konstrukcją i podobno zdecydowanie oszczędniejszą.

Podobno, bo nie jeździłem 325, ale 323 z gazem sekwencyjnym pali rewelacyjnie i z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć że jest to oszczędny silnik.

Ewentualnie 328, to już mały potworek. Generalnie, jeśli masz możliwość finansową to 325 192KM bym sobie odpuścił.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
No autka fajne ale jezeli to ma byc pierwsze <bmw> a nie miales wczesniej tylnego napedu, i chcesz odrazu 192KM to proponuje delikatna obsluge pedału gazu i i jeszcze wieksza rozwaga bo nie trudno rozwalic takie auto jak sie nie ma doswiadczenia w ciagu tygodnia.

Zgadzam się z tym co pisze dzussmen. Jeśli to ma być pierwsze auto tylnio- napędowe - silniki 1.6 [102 KM] oraz 1.8 są w sam raz na naukę...

Więcej frajdy przynosi jazda "kontrolowana" - mniejszą moc łatwiej opanować a i prędkości rozwijane są niezgorsze.

PS. Autka w Twoim poście niczego sobie <bmw_1>

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast presiadle msie z FWD o pojemnosci 1.5l na RWD 2.7l i do tego w zimie, i jakos nigdzie nie przywalilem... jendakze na poczatku jezdzilem bardzo strzonie E30 :mrgreen:

Ale Ty ENZO jesteś ewenementem uklon_bmw

Wiadomo jak ktoś ma wyobraźnię to będzie się pomału uczył bezproblemowo jeździć. A innego poniesie szczeniacka "fantazja" i popłynie...

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...