Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Instalacja do e39 520i - prośba o pomoc w wyborze oraz ocenę wybranego zestawu


Pecet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Napiszcie proszę jakieś informacje na temat przedstawionego poniżej zestawu - jestem zielony w temacie, znajomy polecił mi montażystę z wielunia, o to co mi zaproponował:

"Jezeli chodzi o budzet 3000 pln to jest on ciut maly jezeli chcemy zalozyc wszystko TOP.

Ale z okazji nadchodzacych swiat bozego narodzenia jestem w stanie wyjatkowo zaproponowac doskonaly zestaw lpg.Oto co moge zaproponowac w tej cenie.

1.UKLAD STERUJACY lpgtech

2.reduktor KME SILVER(generuje odpowiednia moc plus zapas)

3.wtryskiwacze DRAGON

4.ZBIORNIK TOR 51L

Oczywiscie wlew w klapce.2 lata gwarancji.i ponad 20-letnie doswiadczenie w montazu lpg .i gratis diagnostyka elektroniki calego auta urzadzeniem LAUNCH TOOL"

Zapytałem jeszcze o przewody ukryte pod plastikami na silniku - powiedział,że ok, tak się robi i tak będzie zrobione.

Zaskoczył mnie bo rozmawiałem z 2 innymi gaziarzami i mówili,że mają długie wtryskiwacze i będzie je widać - nie da się tak zrobić,zeby były schowane.

Za montaż zabiorę się po nowym roku, ale chciałbym już obrać jakiś kierunek ;)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompa bym polecił staga- najpopularniejsze i sprawdzone rozwiązanie na polskim rynku

Parownik KME Gold- od silwera parę dyszek droższy.

Wtryski- hmm byle nie valteki, dragon nie znam ale ekspertem w LPG nie jestem, rzadko ktos by to polecił.

Ogólnie koleś leci po cenie żeby zamknąć się w 3k. Wyślij zapytanie jeszcze do innego zakładu tak dla porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się opcja nr 2:

ANMAR Kępno

"INSTALACJA STAG 300 z reduktorem do 150km i listwą wtrysków Valtek to koszt - 2700zł

INSTALACJA STAG 300 z reduktorem do 200km i listwą Valtek to koszt - 2800zł

INSTALACJA STAG 300 z reduktorem do 200km i lepszą listwą wtrysków OMVL reg to koszt- 2900zł