radzio Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 mam taki problem bo nie wiem jakie jest przełożenie mostu w e-36 2.0 24v vanos z 93 roku.bo niestety mój sie skończył i musze kupic drugi.próbowałem odczytac tabliczke ale jest przerdzewiala.i jeszcze jaki olej do niego musi byc i ile koztuje.na co zwracac uwage podczas kupna używanego mostu.z gory dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 3.45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 olej to kup :castrol saf-xo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 22 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 dzieki a na co mam zwracac uwage podczas kupna?słyszałem ze przełozenie to 3,25,juz sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Witam...moze ktos mi powiedziec jakie ja mam przelozenie u siebie chodzi o bmw e36 325tds jest to dla mnie wazne pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 mam dwoch znajomych z 320i E36 obaj maja 3.45 325tds - 2.65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 23 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 mam dwoch znajomych z 320i E36 obaj maja 2.45 325tds - 2.65 spoko a teraz enzo mi powiedz czy 2.65 czy 3.65 i buehue juz 2 razy napisales inaczej codo 320 bo raz 2.45 a raz 3.45 mozliwe ze potrzebowalbym jakiegos krotszego mostu ze szpera i od czego by pasowalo aby przyspieszenie sie jeszcze poprawilo. v-max nie istotny i tak zadko kiedy latam powyzej 200 <bmw_1> oraz pytanie im te liczby (oiznaczenie typu 3.45 itp) jest mniejsze tym most jest zestopniowany bardziej pod przyspieszenie czy v-max?? i czy przy zdecydowanie wiekszym momencie nic sie nie stanie z mostem od benzyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 to juz sam nie wiem,potrzebuje taki jaki ma byc,a tu coraz to inne przełozenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 trudno ocenic most jak wyjety,ale mozesz zobaczyc czy nie cieknie,powinien byc suchy nie myty.Zobacz czy nie poskrecany na silikon,naprawy dyfrow naprawde rzadko sie udaja.Zobacz w jakim jest stanie olej w dyfrze,jak bedzie to szlam to tez nie bierz,ale wszystko wyjdzie jak zalozysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 23 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Wiec tak ta msie pomylilem za drugim razem, juz poprawilem :twisted: wiec: 320i E36 - 3.45 325TDS E36 - 2.65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 a jeszcze ostatnio oglądałem to był bez tych czesci co sie do nich przeguby przykreca,to nie wiem czy brac go [ Dodano: 23 Styczeń 07, 16:46 ] aha mam do kupienia most od 1.8 ma przełożenie 3,38 czy jak go założe to nie rozleci mi sie?.a jakby założyc od 2,5 benz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 23 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 pytanie im te liczby (oiznaczenie typu 3.45 itp) jest mniejsze tym most jest zestopniowany bardziej pod przyspieszenie czy v-max?? Jak jest cyfra niższa to masz Vmax większy, jak wyższa to przyśpieszenie (most krótszy) aha mam do kupienia most od 1.8 ma przełożenie 3,38 czy jak go założe to nie rozleci mi sie?. Według tego co pisze ENZO to powinieneś mieć przełożenie 3.45, a jeśli byś założył most z 3.38 to auto by się dłużej rozpędzało ale by osiągało większą prędkość. Myślę że możesz być spokojny i most się nie rozleci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 w sumie to bym założył 3.38,ale czy sprzegło mi sie nie sfajczy?bo moge miec za 300zł taki most.tylko ze nie mam jak sprawdzic bo nie ma tych flanszy co sie do nich przegóby przykręca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 w sumie to bym założył 3.38,ale czy sprzegło mi sie nie sfajczy?bo moge miec za 300zł taki most.tylko ze nie mam jak sprawdzic bo nie ma tych flanszy co sie do nich przegóby przykręca. Jak byś się postarał i dobrze poszukał to za 300zł powinieneś dobry kompletny most znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 w moim miescie to mają tylko do 1,8 benz z przełożeniem 3.38.a troche to nie bardzo chce kupowac z allegro albo gdzies z wysyłki bo moge sie zdziwic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 22 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 z kupnem używki trzeba uważać - ja przy e30 dwa razy zostałem wyrolowany raz kupiłem wyjący, a drugi raz miał wycieki oleju(na szczęście udało się uszczelnić) wskazówki co do kupna dyfra? z mojego doświadczenia: -powinien mieć minimalny luz (jak wogóle nie ma to będzie wył) -absolutnie nie bierz mostu po remoncie, regeneracji czy innych cudach - części w środku nie dopasują się nigdy -zwracaj uwagę na wycieki i ślady po uszczelnianiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.