Skocz do zawartości

1995 e34 525iA Touring (LPG)


woz

Rekomendowane odpowiedzi

Do sprzedania bardzo mocno doinwestowane BMW e34 525iA touring z 95 roku. Kolor Oxfordgreen. Silnik m50b25 w bardzo dobrym stanie, chodzi równo, zero wycieków. W ostatnim miesiącu wymieniono:

- sprężyny -60/40

- tarcze hamulcowe przód

- tuleje tylnej belki

- klocki hamulcowe przód

- amortyzatory przód i tył

- uszczelka pokrywy zaworów

- olej Mobil 10W40 + filtr oleju

- kierunkowskazy boczne białe

- pasek od Klimy

- układ wydechowy (2 letnia gwarancja, wysokiej jakości materialy, żaden tani bubel)

- parktronic

- alarm z dwoma pilotami (centralny)

- przycisk odcinający zapłon

Wszystkie wymienione powyżej części znajdują się w samochodzie. Na wszystkie części są faktury, na każdej fakturze jest nr VIN samochodu żeby było jasne.

Środek nie wytarty, w bardzo dobrym stanie. Aluminiowe ramki na zegarach, kierownica M-tech (oryginalną mogę dorzucić), radio firmy pingpong, ale wbrew pozorom gra bardzo dobrze, z funkcja USB. Na dniach dojdzie do mnie paczka z amortyzatorem tylnej klapy (obecnie jest tylko jeden, a powinny być dwa) oraz kompresor klimatyzacji (obecny coś szwankuje). Jestem już umówiony na koniec tego tygodnia na odgrzybianie i nabicie klimatyzacji, więc na oględzinach już będzie to zrobione. Migacze z przodu i z boku białe. Lampy z tyłu all-red.

Samochód pod względem mechanicznym jest w stanie bardzo dobrym, chodzi równo, gaz sekwencyjny z nowym map sensorem sprawuje się bardzo dobrze. Wszystkie naprawy i serwisy w samochodzie zapisane w założonej przeze mnie książce serwisowej z datami i pieczątkami zakładów w którym było robione.

Jedynie można byłoby się przyczepić strony wizualnej. Jest kilka parkingowych rys. Tylny zderzak jest pęknięty, przedni zderzak jest w innym odcieniu (tak samochód zakupiłem), wszystkie szyby są oryginalne z wyjątkiem pasażera – drzwi były wymieniane przez poprzedniego właściciela – taniej i nawet lepiej jest kupić oryginalne drzwi w dobrym stanie niż likwidować korozję, która niestety lubi spody drzwi w e34. Stary zamek niestety został, chociaż nie jest to problem gdyż jest centralny zamek otwierany z pilota. Lekka korozja w okolicach wlewu (standard). Tylne lewe drzwi mają wygięcie z brzegu (ktoś otworzył drzwi niczym king Kong i nie zauważył muru). Na tylnej ćwiartce jest niewielkie wgniecenie. Na tylnej klapie (na rancie nad tablicą) widać ślady korozji. Nie są to wielkie uszkodzenia, ale są i wolę napisać o nich na początku żeby kupujący wiedział z czym ma do czynienia, a nie dowiedział się po przejechaniu połowę Polski. Zrobiłem zdjęcia każdej rysy i każdego miejsca gdzie coś jest nie tak i chętnie, wraz z innymi zdjęciami prześle zainteresowanej osobie. Samochód obecnie stoi przy warsztacie gdzie wszystko było robione. Dostępny jest podnośnik celem oględzin (na koszt osoby zainteresowanej), aby można było dokładnie wszystko obejrzeć.

Samochód na zdjęciach jest na felgach szyling 16, w 17 calach. Tych felg już nie ma i obecnie stoi na oryginalnych szyling 16 w 16 calach i oponach zimowych 225/55 r16.

Progi i podłoga są zdrowe. OC do 28.09.2014, przegląd do 12.02.2015. VIN: GC04434

Cena 11200zl do niewielkiej negocjacji.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego: 502 61 10 10 bądź PW.

Pozdrawiam.

allegro01_zpsa62b0da7.jpg

allegro04_zps590c69aa.jpg

allegro08_zps9f3f3233.jpg

allegro16_zpsdf50157d.jpg

allegro29_zps3eb506e1.jpg

allegro30_zps9b583d28.jpg

allegro41_zpsce4b5ff7.jpg

allegro57_zps006bb6e5.jpg

Edytowane przez woz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPDATE:

Amor tylnej klapy zalozony, nowy pasek klimy i kompresor klimy zlozony. W pon lub wtorek bedzie sprawdzana szczelnosc ukladu i bedzie odgrzybianie i nabicie klimy.

Info ktore zapomnialem dodac do ogloszenia: w samochodzie na miejscu sa ori katalizatory. Nic nie bylo wycinane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...