Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Dyskusje o gwintach / zawieszeniach


5oul

Rekomendowane odpowiedzi

A w czym przeszkadza gwint?

Raczej poprawia właściwości jezdne, nie w drugą stronę

:) chyba jestem za słabym kierowcą bo nie potrafię docenić obniżenia gwintem samochodu... z pełną powagą to piszę.

Ile razy nie wsiadłem do obniżonego tylko samym gwintem samochodu zawsze kończyło się to tym, że bałem się jechać nawet z taką samą, nie mówiąc o wyższej prędkością jak na fabrycznym. Niestety w PL drogi są jakie są i jak tylko wpadałem w jakieś nierówności to samochód tracił przyczepność, dziwnie podskakiwał i nigdy do końca nie wiedziałem jak się zachowa... Muszę się kiedyś przejechać z Tobą żebym zobaczył co obniżenie i utwardzenie fury daje tak na prawdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) chyba jestem za słabym kierowcą bo nie potrafię docenić obniżenia gwintem samochodu... z pełną powagą to piszę.

Ile razy nie wsiadłem do obniżonego tylko samym gwintem samochodu zawsze kończyło się to tym, że bałem się jechać nawet z taką samą, nie mówiąc o wyższej prędkością jak na fabrycznym. Niestety w PL drogi są jakie są i jak tylko wpadałem w jakieś nierówności to samochód tracił przyczepność, dziwnie podskakiwał i nigdy do końca nie wiedziałem jak się zachowa... Muszę się kiedyś przejechać z Tobą żebym zobaczył co obniżenie i utwardzenie fury daje tak na prawdę.

To samo mowil znajomy ktory jezdzi w rajdach... Nie ma bata zeby tym pojechac w kjs (jak sie przejechal moja e30). Gwint za slabo wybiera ...

Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jestem za słabym kierowcą bo nie potrafię docenić obniżenia gwintem samochodu... z pełną powagą to piszę.
To samo mowil znajomy ktory jezdzi w rajdach... Nie ma bata zeby tym pojechac w kjs (jak sie przejechal moja e30). Gwint za slabo wybiera ...