Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW E36 328i Manual/ Touring/ Idealna/ Przeinwestowana/


feri99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich fanów BMW bo ten samochód jest tylko dla fana marki!!

Na sprzedaż jest jedyna w swoim rodzaju BMW E36 Touring

E36 było moim oczkiem w głowie ale przyszedł czas na zakończenie projektu E36 i rozpoczęcie projektu E46

Postaram się opisać prawie wszystko co było zrobione w samochodzie chociaż chyba powinienem opisać co nie było zrobione bo było by krócej :)

Jeśli ktoś będzie poważnie zainteresowany to podeślę linka do forum gdzie opisana była cała historia auta wraz ze zdjęciami i komentarzami.

Auto nigdy nie brało udziału w żadnych wyścigach na 1/4 mili itp.

Nie było katowane lataniem bokiem (nie licząc poślizgów w zimie)

Lista rzeczy które zostały wykonane jest okropnie długa i nie wiem czy czegoś nie pominę ale gdy już trafi się fan BMW który będzie prawdziwie zainteresowany kupnem to opowiem wszystko ze szczegółami.

Auto jest w stanie perfekcyjnym jak na 18 lat a jeździ lepiej niż nie jedno nowe auto!!

Nie będę brał pod uwagę ofert typu dam tyle i biorę bo cena jest taka nie inna a prawdziwy kupujący dostanie również mnóstwo rzeczy (części zapasowych) które były kupowane z myślą o tym samochodzie ale na szczęście nie przydały się bo auto nigdy mnie nie zawiodło w żaden możliwy sposób!!

Wszystko co w aucie było kiedykolwiek robione mam w wersji zdjęciowej i mogę to przedstawić jeśli ktoś tylko sobie tego zażyczy :)

Nie mam niczego do ukrycia i opowiem kupującemu o wszystkim bo to auto jest oczkiem w głowie a nie złomem na sprzedaż!!

Cena dla forumowicza 21000zł. (cena dla całej reszty 22000zł.)

Kontakt 508 258 882

- Silnik M52B20 wymieniony na M52B28(286S1) o przebiegu 170tys./km

- Dyfer (mała głowa) wymieniony na(dużą głowę z M52B28 z grubymi półośkami)

- Wał napędowy wymieniony z M52B20 naM52B28

- Filtr stożkowy dedykowany K&N57i-1001

- Kompletny dolot powietrza od M52B28(guma + przepływka) nowe orginalne

- Rozpórka przednia górna(nieregulowana stalowa od Staffa)

- Rozpórka tylna (nieregulowanastalowa od Staffa)

- Rozpórka dolna X-Brace z BMW E36 Cabrio(nadająca sztywność i chroniąca miskę olejową

- Kompletne zawieszenie (wszelkie gumytuleje itp.wymienione na poliuretany SHA75)

- AmortyzatoryBilstein B6 (przód)

- Amortyzatory Bilstein B8 (tył)

- Sprężyny przód Weitec progresywne-30 i tył Lesjofors wzmacniane

- Zderzak przód M3 plus czarnehalogeny Depo

- Zderzak tył plus dyfuzor

- Nakładki progów M3

- Lampy przód Bosch soczewka odnowionei zrobione na (Black Hella + Krzyże)

- Grill poliftowy blackmat

- Lusterka M3 orginalneelektryczne i podgrzewane

- Wspawane nowe orginalne progi izabezpieczona antykorozyjnie podłoga (raz do roku)

- Dojazdówka 16" z E46

- Unikatowe lampy tylne MHW (nie dokupienia nigdzie do kombi!!)

- Kierownica Serducho M3

- Podłokietnik skórzany

- Przyciemnione szyby zgodnie z prawem(bez przednich ograniczających widoczność)

- Wymieniona szybaprzednia z pasem przeciwsłonecznym zielonym

- Wymienione piasty przód i tył złożyskami

- Podpora wału

- Filtr Paliwa

- Autoalarm z czujnikami (wstrząsu iruchu)

- Podsufitka M3 (czarna) kombi bezszyber dachu

- Felgi na lato Styling 68 7,5" i8,5" (wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarny)

- Opony Nokian Line 215/45R17 i 225/45R17 (nowe) kupione w zeszłym roku

- Hamulce przód i tył nowe wraz zklockami (przód i tył wentylowany)

- Wydech orginalny (dwururka z M52B28)Brzmi cudownie!!

- Klamki wewnętrzne chrom (metalowe)

- Rygle drzwiowe aluminiowe

- Olej Castrol 10W60 (wymiana co10tys./km)

- Czarny znaczek BMW przód

- Nowy znaczek tył (orginalny BMW)

-Nowe podszybie (orginał BMW)

- Instalacja gazowa Stag 300(wyregulowana tak żeby nie było różnicy między gazem a PB)

- Komputer od M52B28 (manual bez ASC z3 pestkami) VIN ES94540

- Nowe świece NGK

- Komplente sprzęgło z dociskiemSACHS

- Listwy drzwiowe M Pakiet (nowe ori)

- Orginalne nowe uszczelki pod relingidachowe

- Lakierowanie idealnej (bez rdzy)klapy tylnej

- Kolektor ssący z M50 (przerobiony idodający kopa!!)

- Nowa orginalna uszczelka szyby tylnejklapy

- Ledowe dedykowane podświetlenietablicy rejestracyjnej

- Dywanik z matą antypoślizgową dobagażnika

- Skrzynia biegów z M52B28 ZF

- Wybierak biegów z M52B28

- Poduszki silnika i skrzyni biegów

- Nowy olej skrzyni biegów ATF(czerwony zgodnie z nalepką na skrzyni)

- Nowa odma silnika

- Zestaw naprawczy Vanosa (komplenty)

- Uszczelka kolektora wydechowego

- Planowanie głowicy i wymianauszczelniaczy zaworowych

- Uszczelka głowicy

- Uszczelka pokrywy zaworów

-Przewody hamulcowe w stalowym oplocie (Black Diamond)

- Nowekierunkowskazy boczne dymione

- Oklejona carbonem maska i dach

-Polakierowane na kolor nadwozia relingi dachowe

- Usuniętewszelkie (powierzchowne) ogniska rdzy (oczywiście przelakierowane iprzepolerowane)

- Drugi zestaw kół aluminiowych nazimę z dwusezonowymi oponami (na kolejne dwa trzy jeszcze)

1_zps65c27f53.jpg

2_zps32a154cc.jpg

3_zpsb1412316.jpg

DSC03937_zps06310713.jpg

10_zpse4c51c72.jpg

9_zps05b9ed60.jpg

DSC04088_zpsbd84a89b.jpg

8_zps6352daf0.jpg

7_zpsc1aab1ac.jpg

DSC04067_zps8edd9f4b.jpg

5_zpsde587bcb.jpg

6_zps919bd874.jpg

4_zpsa4263ef3.jpg

1_zps65c27f53.jpg

Edytowane przez feri99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z góry sorry że wbijam się w ogłoszenie ale uważam że cena jest sporo za wysoka jak na E36 . Samochód może być doinwestowany ale zawsze trzeba się liczyć z tym że tyle ile włożyłeś to już nie wyciągniesz z auta chyba że to jakiś unikat a E36 jeszcze niestety nim nie jest .

Mimo wszystko życzę powodzenia jeżeli jest taka igła może i się ktoś znajdzie .

Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym chciał odzyskać to co włożyłem to musiał bym za 40k. go sprzedawać :P

A jeśli ktoś chce auto do którego nie będzie musiał dokładać i robić czegokolwiek to to jest właśnie takie auto.

Nie wiem czego chcesz od E36??

Tylko mi nie wyskocz z E30 przypadkiem hehe

Na każde auto jest klient i na moje cacko także się znajdzie jak zawsze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kwotę 40K to chyba wliczyłeś wszystkie części eksploatacyjne + benzyna na kilka lat lub gaz w twoim przypadku . :D

Podchodząc tak na poważnie z E36 chodziło mi bardziej oto że nie jest to model jeszcze kolekcjonerski i nie zwraca się inwestycja przy sprzedaży jak w starszych modelach i nie mam tu na myśli E30 .

Przeglądając ogłoszenia można spokojnie znaleźć doinwestowane modele poniżej 20 tys . Patrząc na auta wystawiane z SYNDYKATU w podobnych pieniądzach ale to są już grube projekty (DOSŁOWNIE DOINWESTOWANE )

Jak napisał BASTARS każdy towar się sprzeda kwestia czasu chodź może to nieco potrwać .

Mimo wszystko powodzenia to była tylko taka mała sugestia z mojej strony i moje zdanie.

Edytowane przez hall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...