Mateusz Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Witam. Mam takie pytanie, mianowicie czy w tym silniku jest lancuch czy pasek? W szukajce na forum wynalazlem ze od '90 byl pasek, natomiast spece (?) w Norauto jak robilem ogledziny swierdzily, ze jest lancuch. Sa jakies 'znaki szczegolne' po ktorych mozna poznac? Jestem w sprawach mechaniki totalnym n00bem, wiec prosze o pomoc, wole wymienic rozrzad niz caly silnik. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Jeśli masz M40 to pasek. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaaL Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 dolacze sie do zapytania, lancuch czy pasek? M21 D24 co oznacza D24? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 D24 oznacza silnik diesla i pojemność 2400ccm, rozrząd z tego co znalazłem na pasku http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=1511&mospid=47279&hg=11&fg=25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Mateusz, Jezeli masz silnik M40 to w 100% jest to pasek! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekfl Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Siemka Silniki 4 cylindrowe z tych lat miały pasek. Wyjątkiem jest 4 cylindrowy Is Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...