Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW 323ti M-pakiet


grzesiekura

Rekomendowane odpowiedzi

co proponujesz do 10tyś ???

miałem kiedyś compacta 316 i dobrze go wspominam pamiętam jak wtedy marzyłem żeby miec 323ti :D

najlepiej wiadomo coupe /cabrio z 6 rzędowym motorem, choć w tej cenie dostaniesz wypasione kombi z ostatnich lat produkcji jak się podoba nadwozie

ja kupiłem teraz 1.8 i zamierzam zmienić jak najszybciej, ani fanu z jazdy nie ma takiej ani to nie brzmi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kombi bym nie pogardzil z ostanich lat produkcji ewentualnie coupe , sedan raczej odpada

jezdzilem ostatnio e39 2.8 i bardzo odpowiadał mi ten silnik ale wiadomo swoje wypić musi... ale temat spalania jest mniej ważny dla mnie

323ti kiedyś było moim marzeniem tym bardziej 2.5 w takiej budzie fajnie musi jeździć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

170 km jak dla mnie WCALE NIE JEŹDZI FAJNIE.

A tym bardziej patrząc przez pryzmat spalania.

Już bym wolał 2.5 192km, albo 2.8 Pali adekwatnie do mocy.

heh po 2 latach 2.5 już nie jedzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja żona ma taki samochodzik i często śmigam nim do Monachium do pracy, powiem krótko zapiernicza jak rakieta i nie jest w stanie spalić więcej na trasie jak 9l. w mieście faktycznie nawet 13l. łyknie, spokojnie latam nim sobie 240km/h jak jest możliwość na drodze.

Na gazie eksploatacja mnie praktycznie nic nie kosztuje a osiągi porównuje do e34 540i z automatem, więc jeżeli ktoś twierdzi że 323ti nie jedzie to chyba nie miał z nim styczności.

Nadwozie faktycznie mało męskie ale nadrabia osiągami i radością z jazdy.

pzdr.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

170 km jak dla mnie WCALE NIE JEŹDZI FAJNIE.

A tym bardziej patrząc przez pryzmat spalania.

Już bym wolał 2.5 192km, albo 2.8 Pali adekwatnie do mocy.

Przecież te silniki mają te same osiągi, ten sam czas do setki, tylko prędkość maksymalną inną, a to tylko przez różna ilość KM, ale Nm mają tyle samo - 245. A m52 jest nowszy od m50, ma niżej położony moment maksymalny i pali mniej. Wiec ja bym wolał 323 niż 325.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak Michał pisze, do codziennej jazdy 323 zdecydowanie lepsze ze wzgledu na elastyczność i spalanie, do palenia opon 325 zwłaszcza na żeliwie czyli M50 :D

Jak podobają Ci się kikuty, to podjedz i zobacz, wg mnie ta maszyna warta zobaczenia, klima i grzane dupska na plus. Skóra alusy i końcówka produkcji za niecałe 8k - cena dobra. Niema sie co łudzic, że można za 3k cos dobrego wy haczyć. Jak bym szukał jeszcze raz e36 to za 10k i z wszystkim dopieszczonym w kwesti mechanicznej. Kupisz taniej i tak włożysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...