Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


LPG śmierdzi i przerywa


pablito23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od 2 tygodni mam problem z gazem auto po przełączeniu na gaz przerywa i śmierdzi w środku dzieje sie tak przy przyspieszeniu po przejechaniu paru kilometrów nic nie czuć i nie przerywa jest ok byłem w poniedziałem u gazownika mapa w porządku wycieku nie ma wymienił filtry wczoraj nic sie nie działo dziś ten sam problem auto to e36 323i gaz stag 300 2 letni i przez 2 lata zadnego problemu nic nie robione nie wymieniane gdzie szukać przyczyny ewentualnie namiar na dobrego gazownika z okolic Namysłowa Oławy lub Oleśnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Mi to wygląda na reduktor nie wyrabia i puszcza bąki zaworem bezpieczeństwa.Kolego jeszcze jedno...Jeśli ten gazownik tyle Ci pomógł,że wymienił filtry i zobaczył mapę to chyba czas na zmianę gazownika...

Ps.Trzeba z kompem pojechać z Tobą i zobaczyć jak się zachowuje ciśnienie na reduktorze w czasie jazdy,a nie naciągać na wymianę filtrów.

A jeśli chodzi o filtry lpg to możesz zrobić to sam.Ja tak wymieniam filtry powietrza,lpg czy kabinowe kiedy wymieniam olej.Wystarczy po tej operacji popsikać tester-pianką do sprawdzenia czy gaz nie ucieka i po robocie :)

Edytowane przez Georgii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam przejechac sie dalej i we Wrocku moge szczerze polecic ten zaklad Autoalarmy Wrocław, autogaz, autozabezpieczenia, alarmy samochodowe, blokady skrzyni biegów, montaż auto-gaz-SUPRAL i pytac o Kamila jest milosnikiem BMW i sam posiada X5 ..... u nich serwisuje i od roku nie mam problemow :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kazdej sekwencji po wymianie filtrow fazy cieklej czy gazowej zalecane jest kalibrowanie gazu ale w teorii roznie bywa , raczej masz jakas nieszczelnosc na drodze reduktor wtryski , jesli to nie reduktor to wtryski wymeczone o 5 zl sie zaloze ze sa to biedne valteki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A valteki pewnie już klekoczą jak diesel pod maską ?więc albo zestaw naprawczy,kalibracja i nowe strojenie albo zmiana na lepsze...

Dla spokoju czy nie wydawania dwa razy za to samo kasy (strojenie itp)to reduktor też zregeneruj i wyczyść oraz zastosuj lepsze-szybsze wtryski bo valteki to najgorsze w tej chwili wtryski lpg.

Ps.chętnie bym zobaczył foto mapy lpg.Bo nie wierzę,że jest okej :)

Edytowane przez Georgii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie nie narzekam na hany gold trzeba tylko dobry najlepiej podwójny filtr fazy lotnej,bo te wtryski czułe na syf w gazie.

Rozebrałem z ciekawości raz filtr lotnej na próbę po 10tyś i były w nim małe czarne twarde pyłki-śmieci wielkości ziaren piasku,które mogłyby zablokować wtryskiwacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

i ja się podczepie pod temat.

powiedzmy 2 razy na tydzień przy przełączeniu na gaz, zasmierdzi mi przez chwile w środku.

Dlaczego?

mam staga z reduktorem AC 250km i wtryski hany czerwone. przejechałem na tej instalacji ok 15tys.

Zaczeło się to gdy przyszły nizsze temp na zewnątrz.

Otwarcie gazu miałem na 35stopni, dziś zmieniłem na 45stopni i zobaczymy.

Filtry wymienie jutro bo gazownik wymiania co 20tyś(gwarancja)

Jakieś podpowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...