Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e30 problem z benzyną!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Ponawiam temat !!! tak jak wczesniej pisalem mialem problem gdyz na benzynie moja buma do 3000_3500 przerywala i sie dlawila,teraz problem sie poglebiil :(

wczoraj i przedwczoraj jezdzilem tylko na benzynce ,zalalem tam gdzie zwykle i dolalem specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy(skusilem sie ostatnim tematem wlasnie o jakrze pozytywnym dzialaniu tego czegos :) )

i faktycznie dwa dni buma chodzila naprawde lepiej.mniej sie mulila przy ostrzejszym dodaniu gazu,zaczela rowniej chodzic i bylem naprawde zadowolony.Pod koniec wczorajszego dnia zalalem za 15 zl zeby mi sie "zyd" przestal palic na innej stacji. Dzis caly dzien jezdzilem na gaziwie i bylo ok, pod wieczor musialem matke z pracy przywiesc a ze skonczyl mi sie gaz to postanowilem ze przegonie autko na benzynie. I sie zaczelo, obroty falują spadają do krytycznie niskich,momentami autko gasnie ,chodzi jak traktor,z rory strzela.wkurzylem sie i w pendzel na postoju az do odciecia(na cieplo oczywiscie :) ) myslalem ze moze skoro koniec baku to specyfik czyszcząc przewody paliwowe rozkruszyl jakis syw ktory mi autko zadusza.jak zaczela mi ogniem walic z wydechu i strzelac to az sie wydygalem. potem zeszla z obrotow i lipa.co odpalenie i puszczenie gazu od razu gasla. wiec ja znowu w gaz do konca i zgasilem na gorąco. potem odpalilem i niby na niskich w miare rowno sie trzymala,momentami cos sie w obrotach lekko zawachala,ale o plynnym przyspieszeniu nawet na wyzszych obr. nie ma mowy bo szrpie i rwie jak kangur.

Panowie,pomocy!!! co moze byc??? trefne paliwo? za duzo tego g***a do czyszczenia wtryskow,a moze pompa paliwowa mi sie konczy(jakie sa objawy zlego stanu pompy paliwowej?) cos mi tam o przeplywomierzu wspominaliscie ale jak go sprawdzic??

Jestem zalamany gdyz ta benzynka to byla cala moja radosc,gaziwo mam skrecone na amen gdyz jako kurier jezdze i im mniej mi buma pali,tym wiecej na paliwie przytne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Wiesz jesli na LPG nie ma tego problemu to raczej wina w zasilaniu PB , jesli filterek

bedzie w miare czysty to mozliwe ze cos sie dzieje z pompą , ja mialem cos podobnego

w vw jak zaczeła umierac to wczesniej po odpaleniu kompletnie nie trzymała wolnych

obrotów (trzeba bylo lekko trzymac na gazie) dopiero po przejechaniu kilometra

w miare sie to normowało az dnia pewnego zmarła ... dlatego jesli wyeliminujesz filtr to

najlepiej pozyczyc od kogos sprawna pompe i zobaczyc czy cos sie zmieni :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Ja wiem, że jak się samochód traktuje użytkowo to się na nim oszczędza. Wygląda to na jakiś syf w układzie. Sprawdź przewody. Wymień filtr (nie jest aż tak drogi). Przyczyn może byc dużo... od zapchanego filtra, źle działającego regulatora ciśń. na listwie wtryskowej, niesprawnej pompy, syfu w zbiorniku... do innych uszkodzeń np. przepływomierza. Ogólnie to ciężko coś na odległość powiedzieć.

Ja stawiam na syf w zbiorniku i stary zapchany filtr (na innym forum podobne objawy i po wymianie filtra ustały). Wymień filtr. Zatankuj do pełna (nie musi być Pb98, wystarczy Pb95 tylko ze sprawdzonego źródła). Zalej tego specyfiku do czyszczenia i wyjeździj cały bak (tylko nie do końca). Jak to nie pomoże to wtedy wymontował bym zbiornik i pompę, wyczyścił, wymienił przewody. Jak nic nie pomoże trzeba szukać dalej. Tak to niestety jest... :(

Mam nadzieję, że uda Ci się doprowadzić beemkę do stanu używalności. Powodzenia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Ja się podłączę do uwag kolegów i doradzę, ci jeszcze dotankowanie benz. tak chociarz 20dm3. chodzi o to, że jak zawsze masz pod min. to pompa zawsze będzie zbierać śmieci z dna zbiornika i robota z czyszczeniem pójdzie gdzieś daleko (do d.....):wink: Auta nie masz młodego, a co tam po dnie pływa to chyba jedynie ten na górze wie, choć do końca nie wiem czy się takimi pierdółkami zajmuje.

Zrób tak zatankuj benz. trochę więcej przejedź parę km. Wymień filtr wlej "dykty" do baku (skuteczne i stare jak świat a przez to i tanie) i po paru km powinieneś czuć różnicę. Jeżeli to jednak pompa nie trzyma to amen (kupno wkładu lub całej pompy się kłania)

I co ważne, czy kiedyś spuszczałeś resztkę z baku i go myłeś, płukałeś?????

Ja tak mam w lanku i muszę co jakiś czas leję dyktę i wymieniam filtry (zawsze pomaga) przy jeździe na rezerwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie bawilem sie nigdy z bakiem,a dyktą nazywasz denaturat jak sie domyslam. Ok poddam autko zabiegom ktore mi doradziliscie i zobaczymy.Musze bume doprowadzic do porządku przed najblizszym spotem :) gdyz obiecalem w innym temacie ze potestujemy predkosci na poszczegulnych biegach bo ta ktora pokazuje mi licznik niezbyt wiarygodna byla dla forumowiczow :P No po za jednym czy dwoma ktory dzielnie broni moich racji ale to teraz niewazne. Pozdrawiam i dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr-pompę sprawdzamy tak: odłączyć przewód paliwowy za filtrem paliwa i koniec wkładamy np. do butelki min. 1,5l. pod maską wyciągamy przekażnik pompy paliwa, który umieszczony jest obok skrzynki z bezpiecznikami. Są tam trzy, środkowy jest od pompy. Zwieramy styki 87b i 30 (podpisane są na przekażniku), powinno lecieć paliwo (przydały by się do tego dwie osoby) i w ciągu 30sekund paliwa powinno nalecieć dla:

318 i 320 - 700 cm3

323 - 750 cm3

325e i 325i 850cm3

Jeśli nie ma tyle to sprawdzamy to odłączjąc przewód przed filtrem i wtedy wiemy czy do wymiany jest filtr czy pompa :!:

Przy sćiąganiu przewodu z krućca należy uważać, bo jest tam spore ciśnienie :!: :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przylacze sie do tematu

Mianowicie pokusilem sie o dolanie do paliwa specyfiku shella do czyszczenia wtryskow wlalem pol opakowania na 20l paliwa i masakra ;| autko na benzynie chodzi jak traktor dymi na czarno ;| masakra ... na lpg jest bez problemow obawiam sie ze jednak zaszkodzilem tylko ...dodam ze pompa paliwa ma miesiac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak specyfik do czyszczenia nie wszystkim pomaga. Zależy to od stanu instalacji paliwowej. Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa? Jaką pompę kupiłeś?

Jeżeli pompa jest z tych nieoryginalnych a miałeś naprawdę dużo syfu w baku to mozna ją łatwo zabić.

Jeżeli dymi na czarno to znaczy, że mieszanka jest baaardzo bogata i zamiast CO2 powstaje C czyli węgiel. Jest możliwe, że ten specyfik i nowa pompa zadziałały zbyt dobrze i teraz jest za dużo paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...