Skocz do zawartości


BMW E36 coupe lub cabrio


Krzychu91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuje BMW E36 w budzie coupe, cabrio . Silnik najchętniej 2.5 m50b25 lub 2.8. Miło jak by były ważne jeszcze trochę opłaty i koła/opony zimowe :) Może macie jakieś oferty, albo zastanawiacie się nad sprzedażą lub ktoś znajomy i warto polecić jego auto, a więc czekam na oferty. Cena nie mam jakieś konkretnej, ale mniej więcej do 10 tyś zł ;)

Ps2. Może ktoś sprowadza auta z Niemiec i chciałby mi pomoc ;)

Edytowane przez Krzychu91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ;) byłem zainteresowany, ale przez forumowicza wdało się małe zamieszanie, ale Michał już do mnie pisał, że nadal aktualne więc jutro podjadę obejrzeć ;) Nie powiem bardzo mnie interesuje bo cena dobra i tak jak piszesz zostanie kasa na ogarnięcie swapa ;) Raz jeszcze dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pirooz, byłem oglądałem i jest nie źle :) Najważniejsze, że Michał mówi uczciwie co do zrobienia, dużo części zapasowych Michał ma, buda w całkiem nie złym stanie, największy minus, że trzeba holowac i od razu do mechaniora zrobić to sprzęgło. Teraz się tylko zastanawiam czy chcę 2.0 l? Bardziej jako takie min. Myślałem 2.5 lub te 2.8 l wiadomo większy koszt zakupu, ale wiem, że te 2.5 już robi robotę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak. Gdybym chciał przeznaczyć te 10-11 tys na furkę to bym brał tamto. Zrobić to sprzęgło i już jeździ. A teraz popatrz - swap na 2.5/2.8/3.0 to około... no niech będzie 5 tys.

2,5 tys + 5 tys = 7,5 tys

A w innym ogłoszeniu możesz kupić kompletny środek (czerwona skóra) z auta Rush'a za bodajże 4k jeśli mnei pamięć nie myli

11k i masz potwora pod maską i piczomagnetyczny środek :D

No ale to Twój wybór :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek jest tak oczarowany czerwoną strzałą,ze spać w nocy nie mogł :) A tak na poważnie

swap na 2.5/2.8/3.0 to około... no niech będzie 5 tys.

Myślę,ze za 2500-3000 tys mozna kupic pewny silnik. Nie pamiętam czy na tym forum czy na sporcie ktos podawał mi namiar na firme z okolic Wrocławia na silniki. Kolega kupił tam 2.8 z osprzętem skrzynią wiązką sterownikiem ews+pestka wał dyfer półosie za 3500 z transportem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pirooz, No tutaj masz rację i daje bardzo do myślenia tu Michał mówi, że coś jest jeszcze do zbicia, ale cena wydaje się być bardzo ok ;) Musiałbym podejść do mojego mechanika i z nim pogadać, albo do Czakssa na Opolską jak dobrze pamiętam ;) Nie powiem czerwona tutaj ma duży plus zawłożoną pracę i stan blacharski bo trzeba przyznać, że jest w niezłym stanie ;) I tak jak piszesz zrobisz sprzęgło i można jeździć, a w miedzy czasie swap i wnętrze :P No i duzy plus za zabawę czyli wrzucanie gratów dużo możliwości ;)

Michał, prawie trafiłeś :D ba nawet przed snem o niej jeszcze myślałem ;)

Ps.: A macie kogoś sprawdzonego do swapa ? Kogoś kto zrobi to porządnie w sensie, że wrzuci cały silnik np: 2.8 z osprzętem, eletryką itd. ?? Bo nie wiem czy mój mechanik chciałby się bawić w coś takiego :P A ja miejsca zbytnio nie mam :P (Nie musi być szybko zrobiony swap bo mam auto na codzień więc to już drugorzędna sprawa jest ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pirooz, No tutaj masz rację i daje bardzo do myślenia tu Michał mówi, że coś jest jeszcze do zbicia, ale cena wydaje się być bardzo ok ;) Musiałbym podejść do mojego mechanika i z nim pogadać, albo do Czakssa na Opolską jak dobrze pamiętam ;) Nie powiem czerwona tutaj ma duży plus zawłożoną pracę i stan blacharski bo trzeba przyznać, że jest w niezłym stanie ;) I tak jak piszesz zrobisz sprzęgło i można jeździć, a w miedzy czasie swap i wnętrze :P No i duzy plus za zabawę czyli wrzucanie gratów dużo możliwości ;)

Michał, prawie trafiłeś :D ba nawet przed snem o niej jeszcze myślałem ;)

Ps.: A macie kogoś sprawdzonego do swapa ? Kogoś kto zrobi to porządnie w sensie, że wrzuci cały silnik np: 2.8 z osprzętem, eletryką itd. ?? Bo nie wiem czy mój mechanik chciałby się bawić w coś takiego :P A ja miejsca zbytnio nie mam :P (Nie musi być szybko zrobiony swap bo mam auto na codzień więc to już drugorzędna sprawa jest ;) )

oczywiście że mam taką osobę, u mnie robiła SWAP ;p

nie zrobisz swapa na 3.0 za 5tys, przy 2.8 już bedzie ciężko przy zmianie z 4 cylindrow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek jest tak oczarowany czerwoną strzałą,ze spać w nocy nie mogł :) A tak na poważnie

Myślę,ze za 2500-3000 tys mozna kupic pewny silnik. Nie pamiętam czy na tym forum czy na sporcie ktos podawał mi namiar na firme z okolic Wrocławia na silniki. Kolega kupił tam 2.8 z osprzętem skrzynią wiązką sterownikiem ews+pestka wał dyfer półosie za 3500 z transportem.

a wał skrócic? a jakieś uchwyty do trzymania silnika i skrzynie do fabrycznych miejsc? A przelotki zeby podłaczyc jakos zegary? troche tego wsyzstkiego jest do zrobienia swap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co wał skracać ? Nigdzie jeszcze nie widzialem,zeby ktos wał skracał. Przeciez ludzie swapują 316i na 325i zostawiając przeniesienie napędu z 316i mimo,ze dyfer jest na malej glowie i są cieńsze półosie.. Z tego co się orientuje to od 316i do 320i jest wszystko to samo jedynie dyfer rózni się przełożeniami. Co do zamocowania silnika to pewny nie jestem ale wszystkie R6 mają takie same łapy silnika.

O jakich przelotkach mowisz ? E36 32X zegary są te same tak jak zawieszenie, heble, stabilizator przedni.

Edytowane przez Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

viviek, na wstępnie raz jeszcze gratuluje cabrio ;P jest genialne między innymi czytając Twój projekt pomyślałem właśnie o cabrio i mnie bardzo korci ;) Co do swapu mógłbym zapłacić nie co więcej, ale mieć świadomość, że jest to zrobione porządnie, a nie na odp***dol się :P Myślałem, że 2.0 też ma 6 cylindrów więc będzie łatwiej wrzucić również silnik 6 cylindrowy. Tak z ciekawości może być na pw ile płaciłeś za swój swap jeśli to nie tajemnica ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

viviek, na wstępnie raz jeszcze gratuluje cabrio ;P jest genialne między innymi czytając Twój projekt pomyślałem właśnie o cabrio i mnie bardzo korci ;) Co do swapu mógłbym zapłacić nie co więcej, ale mieć świadomość, że jest to zrobione porządnie, a nie na odp***dol się :P Myślałem, że 2.0 też ma 6 cylindrów więc będzie łatwiej wrzucić również silnik 6 cylindrowy. Tak z ciekawości może być na pw ile płaciłeś za swój swap jeśli to nie tajemnica ;)

przyjedź , pooglądaj nie ma problemu, ja jestem zadowolony z jakości SWAP-u, wszystko wygląda jakby tam było od początku praktycznie, jak się zdecydujesz to dam Ci namiary

czy łatwiej z 2.0 niż z 1.8 ? hmm no na pewno - nie będziesz chyba potrzebował dużej chłodnicy, grubego drążka, nie wiem jak to jest z półośkami i dyfrem, na pewno będziesz potrzebował kompletny wydech bo zarówno 2.8 jak i 3.0 mają więcej sond, jak się zdecydujesz to mam pełną listę co zostało wymienione u mnie w czasie SWAP-u

u mnie wyszła cena za silnik + robocizna + moje graty z 325i + jeszcze prawie 2 tys na inne ******łki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam e36 320i sedan 97r, silnik, zawias i wnętrze igła, karoseria bez rdzy ale kilka elementów był juz malowane, auto na 100% bezwypadkowe, oryginalny potwierdzony przebieg 301tyś, klimatronik, grzane fotele, fotohrom, asc, el. szyby, na stalówkach z zimówkami, zarejestrowane, opłaty do 07.2015r

cena ok 8000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij



×
×
  • Dodaj nową pozycję...