Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E36 po wypadku. Czy oplaca?


Zmeev

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

Jestem nowym czlowiekiem tutaj, ale chcialby zapytać. Mam BMW e36 1.8 pełna elektryka, ale niestety powypadku. Interesuje mnie ile by kosztowała naprawa i kto to moe zrobić dobrze i w miare ne drogo bo jestem studentem i ukraincem, więc kazdy kto slusze akcent chce oszukać:) Dzięki za pomóc:) jak naprawie autko to chcial by być w klubie jezeli mozna, dzięki;) attachment.php?attachmentid=34121&stc=1attachment.php?attachmentid=34122&stc=1attachment.php?attachmentid=34123&stc=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć kolego! bmw_2 Tutaj masz dział z powitaniami - wypadałoby założyć temat i się racjonalnie przywitać. ;)Powitania

Z mojego punktu widzenia... ja bym odpuścił. Aby zrobić to dobrze, solidnie i by wyglądało to musisz w sumie poskładać cały przód i wywalić z pewnością trochę grosza, łącznie widzę z dwoma błotnikami. Podlicz sobie podstawowe koszta takich rzeczy jak:kierunki, lampy, nery, całość przedniego pasu łącznie ze zderzakiem listwami itd., dwa błotniki - widzę że jeszcze podwinęło mocowania z lewej strony, patrząc wprost na zdjęcie. Kolejna kwestia czy to ma tylko jeździć/wyglądać - znajdź jeszcze w takim samym kolorze w dobrym stanie, no cóż bez malowania się chyba nie obejdzie. ;) Obejrzyj dokładnie czy nie naruszyło podłużnic, mocowań pod dołem. Ogólnie sprawa zależy od twojego portfelu... ktoś ogarnięty ci to weźmie, zrobi ale czy to ci się opłaci? ;) Jak po taniości to i tak bym nie brał, doklepałbym większą ilość pieniędzy na coś ogarniętego chyba że sam osobiście siedzisz w tym, masz czas, to bezproblemowo możesz ogarnąć całą sprawę samemu.

W dodatku na drugim zdjęciu widzę już rdzę na progach, ogólnie torpeda mogła naruszyć konstrukcję to co wyżej pisze kolega...