Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgibniew Opublikowano 28 Lutego 2015 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Witam po dłuższej przerwie. Dziś jak w temacie opiszę jak usunąć klapki zawirowań. Na początek Wszystkie plastikowe obudowy, filtry kabinowe i doloty tychże filtrów. Następnie odkręcamy EGR i rurkę przy nim. Nie zapominamy odpiąć od niego wężyka podciśnienia. Teraz demontujemy "B+" oraz mocowanie bagnetu oleju (na zdjęciu widoczny też wężyk od EGR). Teraz przyszła kolej na ściągnięcie wtyków wtrysków, odkręcenie całej listwy z tymi kablami i ściągnięcie gumek zakrywających szpilki (te na górze) Odpinamy wtykę i wężyk podciśnienia od strony kabiny. Teraz odkręcamy wszystko co zaznaczone. Na pierwszym zdjęciu nie widać dwóch nakrętek (tych ze strzałkami), na drugim zaś widać jedną z niewidocznych. Trzecia nie zasłużyła na fotkę. Żeby wyciągnąć kolektor musimy ściągnąć plastik przy ściance grodziowej (zaznaczony "X"-em). Żeby ją zdjąć wyciągamy cztery bolce (strzałki) i trzy zaciski (kółka). Żeby wyciągnąć klapki należy ściągnąć pręt sterujący oraz ustrojstwo sterujące prętem. Gdy to ściągniemy mamy już dostęp do śrub klapek. Z wyciągniętych klapek odcinamy "płytkę", a w pozostałą dziurę wkręcamy ciasny wkręt posmarowany poxipolem (JA TAK ZROBIŁEM). Można też kupić odpowiednie zaślepki i je wkręcić. Teraz składamy wszystko w odwrotnej kolejności i gotowe. Mam nadzieję, że temat się przyda, POWODZENIA! Edytowane 22 Listopada 2016 przez Zgibniew 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.