Sobek Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Piszcie wszystko na temat e34 525TDS!! Jak to sie sprawuje Jak tym sie smiga itp Poprostu wszystko co wiecie to TDS'ie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcmax Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 <bmw_2> mam juz druga z kolei e34. po stracie pierwszej tylko przez moment zastanawiałem sie nad e39. i nie chodzilo o wzgledy finansowe. ja sie w tym aucie zakochałem.. uklon_bmw to nie jest auto do palenia gum, chociaz jak sie depnie to nie ma żadnego problemu. trzeba dbać o silnik, jak go nie skatujesz i bediesz przestrzegac podstawowych zasad, to bedziesz jeździł długo i stosunkowo tanio. na trasie pali nawet poniżej 7l, w miescie mam srednią 8,8l. mówię tu o manualu, bo to w tds-ie podstawa. z klima spali z litr wiecej. to auto idealne na długie trasy, najlepiej na autostradę. ostatnio rozbujałem moja bunię, do 200km/h, a4 odcinek pietrzykowice-strzelin, 5-osób na pokładzie+pełny bagażnik, i jeszcze miała zapas, ale juz trzeba było zjeżdżac. jak zmienie koła na letnie, to jeszcze ja przetestuje. miałem też dośc powazny krasztest, i wyszedłem bez szfanku, ponad półtorej tony żelastwa robi swoje , w tym aucie można sie poczuć jak w małym czołgu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobek Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 A jak ten silniczek sie sprawuje tzn. przyspieszanie od 0 do 100km/h itp czy ladnie sie zbiera od 100km/h w gore ?? Jak on pracuje ?? czy jak da mu sie troche gazu to slychac klekotanie jak w ciagniku czy ladny dzwiek turbiny i bass r6?? Pytam o takie rzeczy bo nigdy nie mialem stycznosci z TDS'em <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcmax Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 basik 6r i ewentualnie pisk opon :mrgreen: , uwielbiam dźwięk wchodzacej na obroty "6". nie sprawdzałem, nigdy ile potrzebuje od 0-100, ale od 60-120, przy wyprzedzaniu w warunkach drogowych idzie super. przyklejasz sie do zderzaka gosciowi przed tobą , redukcja i strzelasz jak z procy. wczesniej jeździłem 2.0l benzyniakiem (ford scorpio), i musiałem sie nauczyć jak tym (tds-em) jeździc i wyprzedzać, ale fordzik wysiada przy buni. <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 <bmw_1> Tdsik prowadzi sie genialnie. Jesli z zawiechy nie dochodza cie zadne przerazajace dzwieki i jesli nie ma problemow z odpalaniem (tzn nie musisz krecic 10 sekund przed odpaleniem), poza tym spogladajac na wskaznik oleju nie widzisz na nim dziwnego masla to powinno byc ok. Przyspieszenie od 0-100 przy zdrowym silniku zajmuje 11 sekund. tyle ze nie polecam testowania parametrow bo to DIESEL. Drogi tym nie zerwiesz, za to jak kolega napisal wczesniej podczas wyprzedzania mozesz byc pewien ze zdazysz. Autko zbiera sie doskonale. Porownujac z golfem III 1.8 jest duzo pewniej. Poza tym przy suchej nawierzchni samochod prawie sam wychodzi z zakretow. Zawieszenie dobrze zgrane, nie czuc dziur ani innych nieprzyjemnosci dolnoslaskich drog. Silniki wrazliwe na przegrzanie. Lubi pekac glowica i wygrzewac sie uszczelka pod glowica. Uszczelka to koszt ok 170 zl plus montaz, glowica - tu sprawa zaczyna sie od 1000 do ok 1500 zl (za czesc w miare pewna). Jesli kiedzkolwiek zaswieci ci sie kontrolka ladowania akumulatora zatrzymuj samochod i ani kroku dalej, chyba ze to 100 metrow. zatrzymuje sie pompa wody i silniczek dostaje szalu od tropikalnej temp. Ogolnie jednak auto godne polecenia jesli chcesz pojezdzic a nie szalec. Autka dobrze wyposazone, mozna trafic zadbany egzemplarz za rozsadne pieniadze. ps. Spalanie: ok 6,5 (przy 100-110) po trasie, ok 8,5-9 w miescie. Vmax 207 km/h (z danych technicznych, sam nie sprawdzilem) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcmax Opublikowano 18 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 <bmw_1> Tdsik prowadzi sie genialnie. Jesli z zawiechy nie dochodza cie zadne przerazajace dzwieki i jesli nie ma problemow z odpalaniem (tzn nie musisz krecic 10 sekund przed odpaleniem), poza tym spogladajac na wskaznik oleju nie widzisz na nim dziwnego masla to powinno byc ok. Przyspieszenie od 0-100 przy zdrowym silniku zajmuje 11 sekund. tyle ze nie polecam testowania parametrow bo to DIESEL. Drogi tym nie zerwiesz, za to jak kolega napisal wczesniej podczas wyprzedzania mozesz byc pewien ze zdazysz. Autko zbiera sie doskonale. Porownujac z golfem III 1.8 jest duzo pewniej. Poza tym przy suchej nawierzchni samochod prawie sam wychodzi z zakretow. Zawieszenie dobrze zgrane, nie czuc dziur ani innych nieprzyjemnosci dolnoslaskich drog. Silniki wrazliwe na przegrzanie. Lubi pekac glowica i wygrzewac sie uszczelka pod glowica. Uszczelka to koszt ok 170 zl plus montaz, glowica - tu sprawa zaczyna sie od 1000 do ok 1500 zl (za czesc w miare pewna). Jesli kiedzkolwiek zaswieci ci sie kontrolka ladowania akumulatora zatrzymuj samochod i ani kroku dalej, chyba ze to 100 metrow. zatrzymuje sie pompa wody i silniczek dostaje szalu od tropikalnej temp. Ogolnie jednak auto godne polecenia jesli chcesz pojezdzic a nie szalec. Autka dobrze wyposazone, mozna trafic zadbany egzemplarz za rozsadne pieniadze. ps. Spalanie: ok 6,5 (przy 100-110) po trasie, ok 8,5-9 w miescie. Vmax 207 km/h (z danych technicznych, sam nie sprawdzilem) Pozdrawiam ja ostatnio sprawdziłem :mrgreen: Vmax 210km/h i wiecej nie pójdzie, chyba ze z górki <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adihash Opublikowano 18 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 zawsze bylem przeciwnikiem diesla w BMW ale po tym co piszecie bede sie musial mocno zastanowic bo trzeba mi diesla miec (jezdze ciezkim i ropa mi zostaje jakos takos)a tu piszecie ze calkiem dobrze sie sprawuje TDS. a czy ktos sie orientuje jak po CHIPIE chodzi TDS bo mozna go podklepac do 173ps? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobek Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 jezdze ciezkim i ropa mi zostaje jakos takos Hehe....... Ja tez jestem przeciwnikiem Diesli bo jakos nie lubie klekotu z silnika..... no ale jak jest mocny i daje rade, a zarazem nie pali duzo, tak jak benzyna, to czemu nie.... Co do chipa.... hymm lepiej sobie to odpuscic, nie jest to nowka ktora ma z 5 lat czy mniej.... tak ze lepiej nie ryzykowac, tym bardziej ze w TDS'ach lubi pekac glowica itp... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Z posiadanych info TDS'owi najlepiej jest w stanie nienaruszonym. 143 konie to faktycznie z 50 za malo, ale mozna juz pojechac. Szczerze nawet nie myslalem o chipie. Mialem toto w golfie, i na tym juz dosc:) bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.