Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Prośba o pomoc w znalezieniu kierowcy.


qolar

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam kierowcy czarnego Passata sedana raczej b5 ale nie jestem pewny,kierowca około 20 lat ciemne włosy ubrany był w czarna koszule lub sweter z białym paskiem

lub białym zamkiem pionowym.

Potracił mnie dziś koło 16 koło Sobociska i uciekł nawet nie zwolnił na dachu może mieć wgniecenie od strony kierowcy albo czerwony ślad po stopionej mojej kurtce,nic wielkiego mi się nie stało ale gościu powinien beknąć za to na pewno mnie widział na sile chciał wyprzedzić i wyjechał mi na czołówkę bo co to dla Passata taki rowerzysta .

Edytowane przez qolar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obita tylko lewa dłoń.A tablice nie jestem pewny ale raczej DOA na policji nie byłem ..... niedaleko jest przejazd kolejowy sprawdzę później może tam jest monitoring,jeżeli jest to moze wtedy jest sens zgłaszania tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, sens jest czy niema, idź to zgłoś. Może ten wieśniak w pastuchu jest im znany albo co innego przeskrobał i już go znają. Druga sprawa to masz prawo do odszkodowania, a kierowca pastucha powinien dostać zarzuty. Wszystkie przejazdy z "automatyką" mają teraz monitoring wiec zgłoś sie na policję i od razu do Służby Ochrony Kolei, niech zajmą się monitoringiem. Tylko zrób to w miarę szybko. Warto też dać ogłoszenie w lokalnej gazetce lub jakimś forum, ew. fejsbuku. Jak to odpuścisz to następnym razem ten burak może potrącić kogoś i zabić. Takie ścierwa trzeba przy samej D...e ukręcać.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach