Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rozkrecenie zegarow e39


woz

Rekomendowane odpowiedzi

No po prostu szlag mnie trafi. W E34 proste jak drut. Po wyciagniecieu zegarow, chyba 6 jesli dobrze pamietam srib ktore sie po prostu rozkrecalo, i tyl zegarow odchodzil od przedniej czesci (szybka i plastikowa obudowa zegarow). A w e39 chyba jajo zniose zanim sie rozlaczy te cholerstwo. Nie wiem co za cybal wymyslil jakies spinki w ksztalcie "x" ktore jak przekrecam zeby pasowaly do obudowy (czyli trzeba chyba lekko przekrecic w jedna strone, tyle ze one sie nie trzymaja, ale w tym samym czasie trzeba podwazyc gorne czy dolen czesci zegarow? Nie zartuje, predzej jajo zniose. Ktos walczylz tym i moze mi napisac czy mam zegary rozwalic o sciane czy jakims innym prostszym sposobem, je rozebrac? Wyprzedze pytania. Alu ramki wjezdzaja.. :}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...