woz Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 No po prostu szlag mnie trafi. W E34 proste jak drut. Po wyciagniecieu zegarow, chyba 6 jesli dobrze pamietam srib ktore sie po prostu rozkrecalo, i tyl zegarow odchodzil od przedniej czesci (szybka i plastikowa obudowa zegarow). A w e39 chyba jajo zniose zanim sie rozlaczy te cholerstwo. Nie wiem co za cybal wymyslil jakies spinki w ksztalcie "x" ktore jak przekrecam zeby pasowaly do obudowy (czyli trzeba chyba lekko przekrecic w jedna strone, tyle ze one sie nie trzymaja, ale w tym samym czasie trzeba podwazyc gorne czy dolen czesci zegarow? Nie zartuje, predzej jajo zniose. Ktos walczylz tym i moze mi napisac czy mam zegary rozwalic o sciane czy jakims innym prostszym sposobem, je rozebrac? Wyprzedze pytania. Alu ramki wjezdzaja.. :} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 ok, znalazlem takie cos. Tematu nie kasuje bo moze sie komus przyda jak bedzie w wyszukiwarce szperal.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 w tym temacie to najlepszym fachowcem w gminie a może nawet i w powiecie, baaaa zaryzykuję stwierdzenie w województwie jest 5oul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Woz robiłem tak,że miałem dużo płaskich śrubokrętów i blokowalem te bolce i się dostałem.Musisz wypić piwko odprężyć się i dasz radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.