Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


GOTUJE SIE PŁYN W BMW e-30 POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

jeśli to uszczelka lub peknięta głowica to też możliwe ( rzadko w 4 garach ):

- woda w oleju czyli masło pod korkiem

- olej w wodzie - sprawdzić zbiorniczek wyrównawczy

- przedmuchy ciśnienia do ukł. chłodzenia - twarde węże, wywala wodę z ukł. chłodzenia

- ubywa wody - jest spalana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raz mialem maslo pod korkiem oleju plynu tez jakby ubywalo ale raczej na bagnecie jest ok

jak raz miałeś?? i co wymieniona uszczelka ??

raczej............... :evil: tu nie ma "raczej" , naprawa to kwestia sprawdzania i eliminacji kolejnych punktów

może to i wisko ale przed wiskiem otwiera sie termostat a jeśli go nie ma to rury obydwie nagrzewają sie równo jeśli pompa i chłodnica ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj ten temat od początku i zacznij sprawdzać po kolei i systematycznie, cóż nie łatwo pisemnie cos naprawić

sam sie musisz uczyc, wez książkę "sam naprawiam" i sie ucz, albo..........

znajdz pożądnego mechanika a nie takiego co szuka szybkiego zarobku :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wisko mam na stale caly czas chodzi

[ Dodano: 6 Marzec 07, 22:02 ]

meczy mnie ten obieg jeden waz goracy drogi zimny jakby wogole plyn stal w miejscu przeciez obydwa powinny byc takie same

[ Dodano: 6 Marzec 07, 22:04 ]

bede konczyl zmeczyl mnie dzisiaj ten dzien i ten samochod dzieki za rady pozdrawiam jutro sie odezwe naraska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie masło na korku wlewu oleju jest ok ale zimą kiedy autem się mało jeździ a przez mroźną pogodę wilgoć wytrąca się z oleju.

Jeżeli górny przewód jest ciepły a dolny zimny to wskazuje na termostat ale piszesz że termostat jest wyciągnięty. Drugie podejrzenie to rzeczywiście pompa wody którą co prawda zmieniałeś niedawno! ja w mercedesie zmieniałem dwukrotnie pompe w przeciągu 2 tygodni aż w końcu kipiłem oryginał! Jeżeli smigasz na wodzie to pompe wody szybko zajedziesz ze wzgledu na to iz płyn chłodniczy ma duzo większą smarność.

Jeżeli rzeczywiście smigasz na wodzie to moze być podejrzenie że kamień masz tak wielki że zblokowało tobie chłodnice....

musisz szukać..

1.termostat sprawdzony

2.pompa wody... patrz wyżej ktoś ładnie to opisał jak to zrobić...

3. chłodnica.. płukanko lub druga ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich i pozdrawiam ladny dzionek dzisiaj mielismy :mrgreen: a ja od rana walczylem ze swoja bejca,chlodnica wyjeta wszystko z nia ok przeplukana pompa sprawdzona pompuje zalalem ja woda na razie wlalem wody wszystko wskazuje ze jest ok zobaczymy na jak dlugo :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...