Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


CZY W e-30 M 40 318i JEST KOLIZYJNY ROZRZĄD CZY BEZ KOLIZYJN


Rekomendowane odpowiedzi

dokladnie,

po co pytac, nawet jak by nie byl to czy to warto czekac z takim czyms? Gdzies by na trasie strzelil i co? Jak sie kupuje auto to nawet jak pan romek mowi ze jeszcze 5tys da rade to i tak sie wymienia bo juz nie mowie o autach z zagranicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest kolizyjny musisz sciagnąć głowice i zobaczyć straty wszystko zależy od tego przy jakiej predkości to poszło jeżeli jechałeś setką kup nową głowice bo napewno ta jest peknieta jeżeli na wolnych obrotach to musisz wymienić podgiete zawory sprawdzić stan prowadnic wymienić gumki zaworowe i dotrzeć nowe zawory na paste w nowej głowicy splanuj głowice kup nową uszczelke kompletny rozrząd paski z napinaczami i ogień .... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...