Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Gniazdo haka holowniczego 13 pin i brak +


cziko

Rekomendowane odpowiedzi

Pisze tu bo pytanie raczej do wszystkich modeli a nie tylko e39.

Mam problem polegający na tym że brak mam u siebie zasilania po przekręceniu zapłonu (wtyk 10), a stały jest (wtyk 9).

Gdyby nie to że czasem ciągam przyczepy campingowe to bym tego nie robił bo do innych przyczep jest ten wtyk nieużywany, ale w zaistniałej sytuacji lodówka mi nie działa w czasie jazdy a chłodne napoje by się przydały.:)

Wiecie gdzie szukać rozwiązania?

Dodam że hak mam oryginalny BMW więc i wiązka oryginalna, samochód nigdy nie był uszkodzony więc raczej odpada by + gdzieś zanikł.

Czy możliwe by fabrycznie tego nie robili jak w innych samochodachpytanie_bmw

attachment.php?attachmentid=36259&stc=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtyczce jest jeden stały do zasilania np oświetlenie, pompy wody i WC.

Zasilanie po zapłonie jest TYLKO do lodówki która najwięcej pożera W, a jak będzie zmostkowana na ciągłym zasilaniu może skutkować że aku się rozładuje i robią się problemy w drodze a tego nikt nie lubi.

Więc dlatego mi zależy na tym zasilaniu po zapłonie- silnik działa lodówka działa, silnik nie dział to i lodówka nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...