Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


CO Z TYM SILNIKIEM?!


Rekomendowane odpowiedzi

Tak z ciekawości

Rano jak auto zimne odpalam ma dziwne obroty takie jakby paliwo nie dochodzilo jak by był zapchany czy coz ciezko powiedziec mi musze tak z 2 3 min przytrzymac na 2 tys aby w koncu normalnei pracowal w miare z rury wyszedl dym ciemny taki z w zapachu olej mozna wyczuc i paliwo troszki.

Jestem juz zdecydowany na remont silnika tzn usunięcie tej usterki i przy okazji wymienienie paska rozrządu napinaczy uszczelek i innicy podzespołów które widać iż sie wysłużyły. czy ktos mniej wiecej robil remont w e36 silnika ? jak mniej wiecej to z kasą wyszlo tak pi razy drzwi taka srednia wymiana czesci w silniku itp.

Ten taki dym to tylko jak zimny jest potem jak sie nagrzeje to spoko jak ta lala dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wymienialem ale walek wyglada na dobry i nic nie klekocze!

poza tym moim zdaniem gdyby byl to walek to nigdy by sie nie wkrecal?!?

a po tych 4tys nie przyspiesza i dusi go albo brakuje mu czegos :roll:

ps filtr powietrza jest ok

dzieki za kazda rade bmw_beer

nie filtr powietrza,ale paliwa,zmierz cisnienie paliwa tez.

[ Dodano: 22 Marzec 07, 00:35 ]

Tak z ciekawości

Rano jak auto zimne odpalam ma dziwne obroty takie jakby paliwo nie dochodzilo jak by był zapchany czy coz ciezko powiedziec mi musze tak z 2 3 min przytrzymac na 2 tys aby w koncu normalnei pracowal w miare z rury wyszedl dym ciemny taki z w zapachu olej mozna wyczuc i paliwo troszki.

Jestem juz zdecydowany na remont silnika tzn usunięcie tej usterki i przy okazji wymienienie paska rozrządu napinaczy uszczelek i innicy podzespołów które widać iż sie wysłużyły. czy ktos mniej wiecej robil remont w e36 silnika ? jak mniej wiecej to z kasą wyszlo tak pi razy drzwi taka srednia wymiana czesci w silniku itp.

Ten taki dym to tylko jak zimny jest potem jak sie nagrzeje to spoko jak ta lala dzialad

dlaczego odrazu remont?Najpierw zmierz cisnienie w cylindrach,jesli bedzie lux,a bierze olej,to ja bym zmienil uszczelniacze na zaworach.Auto jak ma zuzyty motor to kopci na niebiesko,a twoja kopci na ciemno wiec ma za bogata mieszanke i nie przepala jej,dlatego kulawo chodzi.A to wina osprzetu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ryniek100, myśle nad wymainą panewek wtryskiwaczy uszczelek co ty na to ?
Nie robilbym tego,wymienilbym silnik.O wiele taniej i szybciej wyjdzie,a jak remont powierzysz partaczowi to i tak skonczy sie na wymianie motoru.Kup tylko silnik z pewnego zrodla,tak zebys mial mozliwosc jego sprawdzenia i ewentualnego zwrotu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...