DoktorBMW Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Witam wszystkich to mój pierwszy post a wiec proszę o wyrozumiałość jak w temacie pisk metaliczny nadal występuje a wymieniłem już: turbina interkuler wraz z wszystkimi wężami egr kolektor dolotowy alternator pompa wody koło pasowe wszystkie rolki pompa wspomagania a więc co to może być bardzo proszę o pomoc jestem wieloletnim miłośnikiem bmw wszystko zrobiłem sam auto ma moc spalanie normalne temperatura też proszę o sugestie z góry bardzo dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 A może coś z wisko bo nic o nim nie wspomniałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoktorBMW Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 i wisto by tak piszczało metalicznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoktorBMW Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 wogóle to dziękuję za odpowiedż i jeśli można je jakoś sprawdzić? i czy można je zdemontować i pojeździć bez tego wiatraka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Można je zdemontować, klucz 32mm i pamietaj że tam jest lewy gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 tylko bez wisco nie masz chłodzenia wiec uważaj na przegrzanie bo tds nie lubią tego też mam 2.5 tds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoktorBMW Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 dziekuję za odpowiedż to wiem że można je zdemontować bo wszystko w niej wymieniam naprawiałem samuklon_bmwuklon_bmw ale czy mogę jeżdzić bez wisto? aby sprawdzić czy bez tego wiatrka z wistem nie będzie piszczeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoktorBMW Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 to wiem więc najlepiej zrobić taką przejażdzkę na zimnnym np. rano do pracy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoktorBMW Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 ech to moja żonka i juz mi się plakać chce:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 odkręć wisco z rana jak zimny i jazda aż tak szybko ci się nie zagrzeje wystarczy żeby posłuchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoktorBMW Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Dzięki za odpowiedź wisto też sprawdzone miałem lużne mocowanie amorka z ramieniem napinacza też to wymieniłem i nić nie pomogło:( nadal słychać normalnie jak by metal o metal tarł przy dodawaniu gazu . co to jest bo wywale ją calą:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 20 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 co to jest bo wywale ją calą nie wywalaj daj mi znajdż naforum kolege Leo i podjedż do niego na warsztat albo Tomek ze śleżnej koło stacji shela też bardzo kumaty koleś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoktorBMW Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 hej:) mamy wspólnych znajomych Tomka znam ze Slężnej a leo? u Tomka byłem i pszczała tylko w czasie jazdy a jak na złość na postoju niclolol i powiedział abym umówił się z nim po świętach to poszumamy co to a jak nie będzie chciała piszczeć na postoju to sciągnie maskę i siądzie na silnik i tak pojedziemy aby mógł usłyszeć skąd dokładnie dochodzi to metaliczne tarcie. coś mówił że może łańcuch z ślizgu się sówa i trze o metalową prowadnicę? ech nie mam już siły autko dbane chuchane nie piłowane wszystko w orginale nowe a tu coś piszczy na dodatek taraz po wymianie ramienia i amorka napinacza piszczy mniej i np. od 2,5 tys do 3 tys i w górę dzwięk narasta i za chwilę znika lu pojawia się na chwilę lub jest głośny przy obciążeniu rozpędzanie 2gi bieg i tak bez końca można pisać POMOCY,,,,,uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoktorBMW Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Jeszcze jedno auto od kad mam czyli cztery lata jeżdzi na10w40 zero wycieków czy znacznych ubytków od wymiany dowymiany ma 315tys. przebiegu może za gęsty ten olej zrobić płukankę i wlać 5w40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoktorBMW Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 A łańcuch sprawdzałem przez korek wlewu oleju na zębatce na boki ma lekki luz ale aby go podważyć do góry to ni cholery napięty odpowiednio myslałem że będzie luźny itp jak na taki przebieg a tu nić ech nie mam już siły.pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.