Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Jak najerzdzam na jakies bampy czy jadac wpadam w dziury strasznie jest to glosne, nie jakos ze jak by cos luzno bylo ale jest bardzo glosne i twarde w srodku dla mnie, dzisiaj wjecalem sobie na kanal w garazu i najpierw na stojacym sprawdzalem recznie stabilizatory drazki i wachacze a pozniej na podniesionych kolach, fakt ze zawsze byly jakos napiete bo mialem tylko seryjny lewarek ale jak machalem wszystkim to nigdzie nie bylo najmniejszeggo luzu;/ lapalem za kolo od dolu i za gore , tez zero... dopiero jak zlapalem za boki kolo i byl 2 mm luz, przygladalem sie z ojcem dlugo i wyszlo na to ze ten luz jest na drazku kierowniczym gdzies tam pod gumami bo to powodowalo ze kolo mialo taki ''ciezki'' luz szarpiac kollo na boki. To byl jedyny luz a obu kolach na tych drazkach, czy to moze powodowac taka glosna prace? raczej mysle ze nie, na dole sa foty i dziwia mnie strzalki na tulejach wachacze ze ida do srodka? nie powinny do gory isc? moze dlatego takie twarde bicie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 To moze być od tego drązka kierowniczego! takie pukanie głośne! Jedz na diagnostyke na czepaka! I posprawdzaj sworznie wachacza! A moze to tez są stabilizatory! Ja mam minimlny luz na 1 sworzniu i na drązku i naprawde głośno to słychać w srodku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Ja mam minimlny luz na 21 sworzniu i na drązku i naprawde głośno to słychać w srodku! Zaszalałeś z liczbą tych sworzni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Wojtek, Kazdemu moze sie pomylic :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 chyba bede musial auto podnieszc na 2 lewarki i wtedy szukac luzow bo tak jak to robilem to stabilizator byl napiety i cale zawieszenie razem z nim. Bede musial od kogos pozyczyc ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 jedź na diagnostykę to Ci wyszarpią i każdą stronę ja ostatnio byłem na metalowców, to tylko za szarpaki skasowali mnie 10zł, okazało się że mam wszystko w porządku a swoją drogą od drążka koło lata własnie na boki, słychac to a z boku przy podjeżdżaniu pod progi wygląda jakby Ci koło chciało się urwać, tak jakoś mocno cofa się do tyłu koszt drążków lemfordera 150zł(tylko nie wiem czy jeden czy dwa ) i zbieżność w afto chipe - 80zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Witam, bylem na stacji dzisiaj i tak; przednia zawiecha prawy amor ZERO lub mniej ;] lewy lepiej ale to juz bez znaczenia a tylnia po 55%. I tu moje pytanie, Chce wymienic 2 amorki 2 tuleje i 2 swoznie (lub 4 ale ludzie mi mowia ze dlugie lepiej zostawic) Czy jest cos jak np. poduszka amortyzatora w zawieszeniu w kielichah ktora tez przydalo by sie wymienic? mowa o przednim zawieszeniu. I czy robocizna jest w przystepnej cenie, czyli 50 za amortyzatory i 30 za tuleje itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Witam! Ja miałem u siebie podobny problem.Myślałem że to wachacze a okazało sie że właśnie padło górne mocowanie amora! Kupiłem ja w Intercarsie,chyba po 90 zł za sztuke. A wymiana 40 zł za strone,bo trzeba całą kolumne McPersona wyciągać Pozdrawiam <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 przednia zawiecha prawy amor ZERO lub mniej ;] lewy lepiej ale to juz bez znaczenia Też tak miałem u siebie, że prawy przedni amortyzator miał 6% sprawności, a lewy ponad 70%. I teraz sachs M-technic leży na półce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 przednia zawiecha prawy amor ZERO lub mniej ;] lewy lepiej ale to juz bez znaczenia Też tak miałem u siebie, że prawy przedni amortyzator miał 6% sprawności, a lewy ponad 70%. I teraz sachs M-technic leży na półce polska [ Dodano: 15 Czerwiec 07, 22:03 ] a jak to z tymi drazkami... mam luz jak pisalem tam przy tym jak wchodza w przekladnie przy gumie karbowanej i ludzie pisze ze jak wymieniac drazki to cale a nie koncowki.. ja nie kumam nic z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 nie musisz z końcówką[no chyba że styrana jest] ale możesz,będziesz miał na dłużej spokój <bmw_2> ale na początek sprawdż jeszcze czy masz luz na drążku czy na listwie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 a ja wymienilem wszystko i koncowki drażkow i tuleje i sworznie i mam spokoja strzalki są prawidlowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.