Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z zawieszeniem - gwint


Michale36

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem e36 na zawieszeniu gwintowanym, jak po zdjęciach widać gwint był sporo skręcony ale musiałem zwiększyć prześwit dla własnej wygody. Po rozkręceniu gwintu do takiej wysokości sprężyna się ścisnęła i auto jest koszmarnie sztywne i tutaj pojawia się moje pytanie do was koledzy, jeżeli chcę "zmiękczyć" zawieszenie co powinienem zrobić? Czy do tych amortyzatorów jest możliwość dokupienia sprężyn o mniejszej twardości czy konieczna jest wymiana na standardowe zawieszenie jak fabryka dała? Widzę, że pod tą grubszą sprężyną dołożony jest jakiś dystans czy jeżeli go wyjmę to sprężyna się rozciągnie? Pierwszy raz mam do czynienia z takim zawieszeniem a nie znam żadnego mechanika w okolicy, który podjąłby się jakichś modyfikacji, każdy od razu wyskakuje z tematem wymiany całego zawieszenia.

Pozdrawiam.

[ATTACH=CONFIG]39805[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]39806[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dobrze widzę to jakiś geniusz helpery na maksa skręcił rozkręć to i rozdziel helper od głównej sprzężyny tak jak na tym zdjęciu

[ATTACH=CONFIG]39810[/ATTACH]

Edytowane przez mariusz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena 550 za te amory przód i tył to dosyć przyzwoita cena za jedno sezonowe? Wydaje mi się, że są to te tunning art Z3 do compactu e36. Sorry, że w tym temacie ale jestem zielony, swoją e36 zakupiłem prawie 2 tygodnie temu, jest to moje pierwsze auto i próbuję się w tym wszystkim jakoś odnaleźć. W weekend ustawiam się z mechanikiem na wymianę amortyzatorów na standard Kayaba przód i tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, to mniej więcej wiem do jakiej kwoty się z gościem targować :) W sobotę będziemy oglądać na podnośniku. Ponawiam jeszcze raz pytanie, czy te "helpery" można całkiem wyjąć? Przy rozkręceniu gwintu sprężyna się ściska i jazda jak wozem drabiniastym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może mi ktoś doradzi, auto jest zbyt sztywne, po wyciągnięciu tych helperów sprężyna nadal będzie za sztywna, na drogi w mojej okolicy zawieszenie jest koszmarne. Mogę wymienić sprężyny na bardziej miękkie czy najlepiej wymienić amortyzatory na nowe? Dostałem dwie propozycje od mechanika, Kayaba albo TRW, TRW nieznacznie tańsze a Kayaba z tego co czytałem najbliżej fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro potrzebujesz mieć wysoko i bez wozu drabiniastego to wymień na standard i problem z głowy skoro i tak masz chętnego na gwint.

Bo mając zamontowany gwint i rozkreconego to mija się z celem jego posiadanie na samochodzie.

A co do firmy to zależy jakie masz finanse i na jaki okres.

Ja bym na TRW postawił z tych firm.

Pamiętaj że często nazwa producenta zostaje a jakość spada- małe chińskie rączki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...