Michale36 Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Witam, zakupiłem e36 na zawieszeniu gwintowanym, jak po zdjęciach widać gwint był sporo skręcony ale musiałem zwiększyć prześwit dla własnej wygody. Po rozkręceniu gwintu do takiej wysokości sprężyna się ścisnęła i auto jest koszmarnie sztywne i tutaj pojawia się moje pytanie do was koledzy, jeżeli chcę "zmiękczyć" zawieszenie co powinienem zrobić? Czy do tych amortyzatorów jest możliwość dokupienia sprężyn o mniejszej twardości czy konieczna jest wymiana na standardowe zawieszenie jak fabryka dała? Widzę, że pod tą grubszą sprężyną dołożony jest jakiś dystans czy jeżeli go wyjmę to sprężyna się rozciągnie? Pierwszy raz mam do czynienia z takim zawieszeniem a nie znam żadnego mechanika w okolicy, który podjąłby się jakichś modyfikacji, każdy od razu wyskakuje z tematem wymiany całego zawieszenia. Pozdrawiam. [ATTACH=CONFIG]39805[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]39806[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 wystaw na olx.pl na zamianę na zwykłe m tech. zaraz znajdzie się jakiś napalony co by chciał sobie założyć gwinta... gwint tunnigart? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michale36 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Mam już chętnego na ten gwint ale nie wiem ile mu zaproponować, na olx są co prawda jakieś ale w dużo gorszym stanie a co to za firma u mnie siedzi nie mam pojęcia bo nie widziałem żadnego napisu na sprężynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) jak dobrze widzę to jakiś geniusz helpery na maksa skręcił rozkręć to i rozdziel helper od głównej sprzężyny tak jak na tym zdjęciu [ATTACH=CONFIG]39810[/ATTACH] Edytowane 30 Marca 2016 przez mariusz13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michale36 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Cena 550 za te amory przód i tył to dosyć przyzwoita cena za jedno sezonowe? Wydaje mi się, że są to te tunning art Z3 do compactu e36. Sorry, że w tym temacie ale jestem zielony, swoją e36 zakupiłem prawie 2 tygodnie temu, jest to moje pierwsze auto i próbuję się w tym wszystkim jakoś odnaleźć. W weekend ustawiam się z mechanikiem na wymianę amortyzatorów na standard Kayaba przód i tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Cena 550 za te amory przód i tył Za kompletny gwint Tuning Art'a do e46 używany zapłaciłem 400 zł i też był prawie nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michale36 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Okej, to mniej więcej wiem do jakiej kwoty się z gościem targować W sobotę będziemy oglądać na podnośniku. Ponawiam jeszcze raz pytanie, czy te "helpery" można całkiem wyjąć? Przy rozkręceniu gwintu sprężyna się ściska i jazda jak wozem drabiniastym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 ja mam wyciągnięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michale36 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 To może mi ktoś doradzi, auto jest zbyt sztywne, po wyciągnięciu tych helperów sprężyna nadal będzie za sztywna, na drogi w mojej okolicy zawieszenie jest koszmarne. Mogę wymienić sprężyny na bardziej miękkie czy najlepiej wymienić amortyzatory na nowe? Dostałem dwie propozycje od mechanika, Kayaba albo TRW, TRW nieznacznie tańsze a Kayaba z tego co czytałem najbliżej fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Skoro potrzebujesz mieć wysoko i bez wozu drabiniastego to wymień na standard i problem z głowy skoro i tak masz chętnego na gwint. Bo mając zamontowany gwint i rozkreconego to mija się z celem jego posiadanie na samochodzie. A co do firmy to zależy jakie masz finanse i na jaki okres. Ja bym na TRW postawił z tych firm. Pamiętaj że często nazwa producenta zostaje a jakość spada- małe chińskie rączki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.