Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Kupno pierwszej E30


RySiOtm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie wiem czy w dobrym dziale umieściłem ten temat... jeśli nie to proszę moderatorów o przeniesienie go do odpowiedniego działu :)

Planuje w niedalekiej przyszłości kupić swój pierwszy samochód. Wybór padł na E30 :) Jednak jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o silniki w E30

I tu zaczynają się moje pytania.

1. Jaki silnik byście polecili? Który jest najmniej awaryjny?

2. Jak jest ze spalaniem? Mógłby ktoś napisać ile pali poszczególny silnik?

3. Jak jest z osiągami (nie chodzi mi o moc tylko, np. przyspieszenie do 100km/h, prędkość maxymalna)

4. Czy różni się silnik IS od zwykłego?

5. Na co powinienem zwrócić uwagę przy kupnie takiego samochodu?

6. Czy E30-tka jest droga w utrzymaniu czy jest jak każdy przeciętny samochód?

Proszę o odpowiedzi na te pytania :)

Aha i jeszcze jedna sprawa... Orientuje się ktoś może jakie są ceny E30 w Niemczech lub Holandii? Chciałbym wiedzieć, ponieważ tam planuje kupić BMke :)

Z góry dziękuje za odpowiedzi :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. brałbym 1.8 na pierwsze auto wystarczy, jest dynamiczna, ale nie spodziewaj sie cudu. No i to 4gary, wiec tansza eksplatacja.

2. spali ile wlejesz, zalezy czy masz ciężką noge sadze że miasto min.9l trasa min.7

3. taka 1.8 to jakieś 11sekund do paczki zdrowa (o taką coraz cięzej) i pod 200kmh powinna jechać.

4. iS to 16v ma prawie 140KM

5. Na to co przy kupnie każdego innego auta, na podłużnice, czy prosta,czy nie gnije, jak silnik chodzi, czy bardzo wytłuczona, itp,itd.

6. Jest jak każdy przeciętny samochód w utrzymaniu!

Moi koledzy teraz pokupowali sobie BMW wiec:

E30 z 89roku, 1.6 coupe, szyberdach, el lusterka, 2kpl kół, zadbana, 167tyś km, dał 300 euro za to :shock: