Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Piszczące opony :(


Rekomendowane odpowiedzi

a dlaczego jeśli piszczą na zakrętach to trzeba zbieżność ustawiać??

co ma wogóle zbieżność do piszczenia opon w zakrętach??

a no to spróbuj sobie skręcić drążki do środka a potem sobie np. na deszcz wyjedz :lol: to zobaczysz co ma zbieżność do piszczenia i trzymania kierunku jazdy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to oponki u Syndroma napewno nie były zimowe ,

raczej rajdowe (slicki) :mrgreen:

Zbieżność może być ok , lecz cała buda może być krzywa :roll:

Ale raczej to wina oponek . Ktoś się ich pozbył bo piszczały pewnie :mrgreen:

bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe, pewnie tak

ja włąśnie znam pewien przypadek oponek które nawet jadąc powoli przy skręcie potrafią sobie radośnie zapiszczeć, fajne efekty takiego piszczenia na mieście, kiedy ludzi słysząc pisk spodziewają się jakiegoś wariata a tu się autko powoli w zakręcie toczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe, pewnie tak

ja włąśnie znam pewien przypadek oponek które nawet jadąc powoli przy skręcie potrafią sobie radośnie zapiszczeć, fajne efekty takiego piszczenia na mieście, kiedy ludzi słysząc pisk spodziewają się jakiegoś wariata a tu się autko powoli w zakręcie toczy :)

mialem tak w innym aucie, do czasu ustawienia zbieznosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łazik, tle że ja się pytam po co patrzyć na zbieżność jeśli opony piszczą na zakrętach??

chodzi o to że jak opony mają złą zbieżność to cały czas kontrują i szybciej się np. scierają a co za tym idzie piszczą.kiedy niema dobrej zbieżności to opona nietylko kręci się w kierunku jazdy ale przy okazji jeszcze się cała ściera bo niejest ustawiona idealnie w tym kierunku :wink:

p.s. trochę namieszałem ale chyba zrozumiesz o co chodzi :wink:

w rajdach naprzykład jest to dosyć często stosowane w zależności od nawierzchni drogi ale w cywilnych autach niejest to raczej zalecane ze względu na zużycie opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mowie wam, ze zbieznosc ustawialem :( z tego co udalo mi sie zauwazyc piszcza mi tylne opony, przednie sa cicho i teraz mam pytanie, czy zbieznosc ustawia sie takze na tylnych kolach ? bo jak bylem na ustawianiu fachmeni zalozyli na tylne kola tylko miarki na ktore swiecili laserem przyczpionym do przednich kol. I krecili srubami drazkow. I problem jest taki, ze one nie piszcza przy skrecaniu (chociaz zdaza sie) ale one piszcza non stop w zaleznosci od nawiezchni, np. piszcza zawsze kiedy przejezdzam po zebrze (bardziej sliska nawiezchnia). :/

zimowe sliki poszly juz na przemial :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli oponki piszczą to mogą być trzy przyczyny:

- zbieżność , rozbieżność

- złe kąty nachylenia koła(swożnia zwrotnicy)

- zła mieszanka ,z której wykonano opony(sprawdz datę produkcji tych piszczacych

opon-może już się zestarzały)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...