Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Obtotomierz w 520i m20


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno zakupiłem 520i wszystko jest ok ,lecz od dwóch dni szwankuje mi obrotomierz. Po odpaleniu działa, jak ruszę to przez chwilę jest dobrze i nagle wakometr leci na 30 i wraca - od tej chwili obrotomierz i wakometr nie działają. Jak zgaszę silnik i zapalę ponownie działa i to samo od nowa. Nieraz po jakimś czasie jak jadę zaskakuje i zaczyna działać. Co może być przyczyną, pomóżcie

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem bateryjki, sprawdziłem styki i już myślałem że jest ok - a tu znowu to samo. Jest jednak poprawa bo już zaskakuje ( czasami ale jednak) i wtedy chodzi :) . Nadal nie wiem jaka może być przyczyna :?: Może ktoś z was miał coś podobnego? Pomóżcie...... uklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem bateryjki, sprawdziłem styki i już myślałem że jest ok - a tu znowu to samo. Jest jednak poprawa bo już zaskakuje ( czasami ale jednak) i wtedy chodzi :) . Nadal nie wiem jaka może być przyczyna :?: Może ktoś z was miał coś podobnego? Pomóżcie...... uklon_bmw

Jesli wymieniłes akumulatorki i dalej nie ma efektu to prawdopodobnie poprostu gdzies

jest zwarcie , czasem zegary konczą żywot w ten sposób , przepatrz forum pare

razy byly tematy o tym ze np obrotomierz / predkosciomierz wariuje i zazwyczaj

konczyło sie to zakupem innych zegarów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak proponowałbym sprawdzić te kostki za licznikiem.

Miałem tak ostatnio z niedzieli na poniedziałek okolo 2 w nocy:-)

Z padnietym alternatorem przejechałem jakieś 20 km a potem zaczęły sie dziać dziwne rzeczy jak w "Apollo 13"

Przygasało wszystko co mogło,

najpierw straciłem ABS

potem światła mijania zrobiły sie jak pozycyjne

przygasło podświetlanie zegarów i pokręteł

a zegary na moich oczach po kolei:

najpierw prędkościomierz po kilku sekundach obrotomierz,temperatura a na końcu wkażnik paliwa)

na końcu oczywiście cewki już nie miały z czego zrobić wysokiego napiecia i po kolei czułem jak trace zapłon w cylindrach

ostatnie 2-3 km zrobiłem jak BMW widmo

Ja miałem totalny zanik/koniec prądu i zegary kolejno padały więc Ty możesz nie mieć dobrego i trwałego styku w tych kostkach za licznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jeszcze raz posprawdzałem kostki i połączenia w zegarach, nawet je rozbebeszyłem - bez skutku :( . Muszę jeszcze sprawdzić kostkę z tyłu przy moście. Jeżeli to nie pomoże to chyba czeka mnie wymiana zegarów. Już zaczynam się za nimi rozglądać, a może ktoś z was ma na sprzedaż zegary do 520i / m 20 / 89 rok skrzynia manualna. pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...