gorzasty Opublikowano 14 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Cześć Panowie potrzebuję się poradzić. Jestem zainteresowany zakupem rajdówki na wspomnianej budzie. Auto w tej chwili nie jest nigdzie na necie. problem w tym, że niepokoi mnie jedna rzecz przy jeździe nim. Auto myszkuje na prostej przy stałej prędkości. Amory są wszystkie sportwe, żółte, ale nie pamiętam firmy - na pewno nie Bilsteina, Tył na poliuteranie, jeśli to ma znaczenie. Zbieżność podobno zrobiona. Bez szpery w tej chwili. układ kierowniczy oryginalny, Właściciel utrzymuje, że tak zostało auto zestrojone żeby się lepiej trzymało w zakrętach. Mam wątpliwości jednak czy rzeczywiście na prostej mimo tego faktu powinno być takie pływanie na boki. Co sądzicie? Czy wizyta w jakimś punkcie kontroli rozwiąże dylemat? A może sportowe zawiechy tak mają? Niestety brak mi tu doświadczenia, bo od zawsze jeździłem cywilem i to nie BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Koła w negatywie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorzasty Opublikowano 14 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 nie zapytałem, a na oko to raczej bym nie zauważył, chyba, że dużym, ale nie było widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Warto podjechać na ścieżkę żeby sprawdzić zawieszenie, bo może amorów już nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 może geometria była ustawiona bardziej na rozbieżność kół osi przedniej... w zakrętach w sporcie to pomaga 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorzasty Opublikowano 14 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Już wiem co tam jest - z przodu są tuleje acentryczne i lekka rozbieżność. Jak Kosa pisze. Auto jest z polecenia od kumpla, więc gdyby było coś nie tak z amorami lub ogólnie zawieszeniem pewnie bym wiedział, ale wolę się upewnić . Swoją droga ciekawe, że tak niezauważalny negatyw potrafi się tak na prowadzenie auta przełożyć... Z tego co czytałem to amory tez ciężko sprawdzić, chyba, że są wycieki (tam nie ma) bo stacje zupełnie różnie potrafią pokazywać. Dzięki za pomoc. Edytowane 14 Września 2016 przez gorzasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.