Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


P1470 - gubi moc M57D30


Maajkii

Rekomendowane odpowiedzi

Siema Pany. Dziś u siebie zuważyłem pierwszy i jedyny problem. W trasie do Białegostoku chciałem pojechać trochę szybciej i przy 170km/h odcielo mi turbo. Trochę zwolniem but i znów proboje 160-170 odcina.

Miałem kompa jedyny błąd to P1470 przeszukałem forum ale nic konkretnego.  Miał ktoś podobny przypadek lub zna rozwiązanie? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nawet nie musze go gasić wystarczy ze na chwilkę zwolniem z 160 do 140. Zauważyłem ze jak nie wcisne  gazu w podłogę to pójdzie do tych 190 a przy pelnym bucie go odetnie wcześniej. Poszukam dzisiaj nieszczelności bo chyba za głośno ta turbina gwizdze. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba mam przyczynę. Patrząc na rurę która idzie w dół od egr jest z gumy jakby kolanko również z gumy które łączy z intercoolerem z jednej strony nie ma opaski domyślam się ze przez to na większym bucie ciegnie lewizne i przeladowuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy winny może być przepływomierz? Zauważyłem ze przy jego odłączeniu praca silnika w ogóle się nie zmienia a samochód jeździ identycznie jak z podpiętym..

Jeszcze raz przysinalem i postanowiłem znów przycisnąć i znów powtórka.. podpialem kompa i teraz tak :
ba2eda11e133b6748ad4b24c74222fa3.jpg
Oraz filmik z pracy :

http://www.youtube.com/watch?v=zOH5TBHG1d8

Edytowane przez Maajkii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ogarnięte. Nie wiem co do końca było przyczyną ale wrzuciłem następujące rzeczy i samochód odżył :

6x wtryski
wiązka wtryskiwaczy
wyczyszczony kolektor
wyczyszczony czujnik doładowania
używany podgrzewacz cieczy
2x nowe elektrozawory
4x nowe świece żerowe beru
wszystkie podciśnienia

Jeździ jak nowe. ;)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, problem znów powrócił... W dodatku wczoraj przejechałem się E39 530D, fakt ze w manualu ale... moje w porównaniu do tamtego w ogóle nie jedzie... Słaby dół jak cholera... Czekam na kabelek do inpy, powinienem mieć w czwartek i będę walczyć z tematem... Moje przypuszczenia to albo zmienna geometria ( chociaż sztanga pracuje... ) albo może pompka progowa lub jakiś czujnik... Jedyny błąd jaki do dziś mam w sterowniku to P1613...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. W końcu podpiąłem inpe. Niestety kilka rzeczy mi nie pasuje.. Po 1. Pompka progowa, wartość w ogóle się nie zmienia. Czyżby czujnik przy filtrze paliwa?
2. Wartość wtryskiwaczy, ciężko mi uwierzyć, że mają takie korekcje. Czyżby trzaśnięta wiązka? Załączam screeny.

inpa mike.JPG

inpa mike2.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...