ostryist Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Dnia 31.01.2017 o 04:31, tom 3 napisał: Sprawdź elektrozawór sterujący turbo( Pierburg ), drugi taki sam jest od egr pod kolektorem.Obejrzyj od spodu wężyki podciśnieniowe przy turbo, zbiorniczku podciśnienia i elektrozaworku.Wężyki podciśnieniowe pod kolektorem ssącym.Jak nie były dawno wymieniane to najwyższa pora.Gumowe przewody parcieją i nie widać gdzie łapią lewe powietrze.Może coś nie łączy lub jest zatkany zawór ciśnienia który znajduje się z tyłu kolektora ssącego przy ścianie grodziwej na podszybiu.Sprawdź zbiorniczek podciśnienia pod turbiną czy jest szczelny. Szefie nie mam tam takich rzeczy turbem steruje zawór elektroniczny zawór który nie jest sterowany podciśnieniem tylko elektronicznie kolega z www.carconnect.pl załamał ręce zdjeliśmy kolektor ssący sprawdzilismy wszystko absolutnie wszystko i nic auto ma chyba z 80 km a ja na sprzedaż niepotrzebnie wymienioną turbinę z nastawnikiem również sprawnym, intercooler szczelny, i dwie rury doprawadzające j****nego problemy braku mocy dalej nie rozwiązałem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.