Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[SPRZEDAM] E46 325i touring


woz

Rekomendowane odpowiedzi

Do sprzedania dosc mocno doinwestowane BMW E46 325i Touring. Auto z 2001 roku. Nie jest to nówka salonówka, niemiec nie plakal kiedy sprzedawal, nie jest to jedna z licznych "igiełek" oferowanych przez handlarzy na allegro. Jest to 16 letnie auto z przebiegiem w okolicach 297 700km. Auto zakupilem od kolegi, który nie miał ani czasu ani chęci doprowadzać go do porządku. Był pierwszym właścicielem w Polsce. Auto od 2014r w kraju. Jak go wziałem przebieg miał w okolicach 296 600tys. Do wymiany były drzwi przednie i tylne (prawa strona) i inne drobiazgi, a ponieważ grzebania przy autach to moje nieuleczalne hobby, wziałem go i doprowadziłem do porządku.
Cały wątek o aucie jest opisane w tematach które założyłem na dwóch forach BMW. Pod spodem wszystkie progi, podlużnice i podłoga nie naruszona. Na forum są wszystkie zdjęcia - również spodu.
 

VEHICLE INFORMATION:

VIN: WBAAW31030JV35513
Prod. Date: 2001-01-29
Type code: AW31
Type: 325I (EUR)
Series: E46 (3 Series)
Body Type: TOUR
Steering: LHD
Engine: M54
Displacement: 2.50
Power: 141kw / 192hp
Drive: HECK
Transmission: Manual
Colour: ORIENTBLAU METALLIC (317)
Upholstery: STOFF FLOCK RAUTEANTHRAZIT (E3AT)


OPTIONS:

S226A Sports suspension settings
S235A Towing hitch, detachable
S240A Leather steering wheel
S249A Multifunction f steering wheel
S261A Side airbags for rear passengers
S279A BMW light-alloy wheel star spokes 45
S320A Deleted, model lettering
S386A Roof railing
S411A Window lifts,electric,front/rear
S428A Warning triangle and first aid kit
S434A Interior trim finishers
S494A Seat heating driver/passenger
S534A Automatic air conditioning
S606A Navigation system Business
L801A National version Germany
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S915A Dummy-SALAPA


STANDARD EQUIPMENT:

S520A Fog lights
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
 
 
21.10.2016 - przebieg 296 500km:
- nowe amortyzatory przód, wraz z łożyskami i mocowaniami (serwis wykonany przez poprzedniego właściciela 2 tyg przez moim nabyciem auta. Jest faktura na kwotę 1251PLN)
 
19.11.2016 - przebieg 296 690km:
- wymiana oleju silnika (GULF 5W-40)
- filtr oleju
- filtr paliwa
- filtr powietrza
- filtr kabinowy
- wymiana uszczelki podstawy filtra oleju
- nowy przewód hamulcowy (tylne prawe koło)
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana płynu układu chłodniczego
 
03.01.2017 - przebieg 297 000km:
- wymiana wlewu LPG (nowy wlew - pod klapką wlewu paliwa), nowy przewód miedziany + zaciski
- serwis LPG (filtr FL, PL, regulacja instalacji, sprawdzenie szczelności)
 
18.02.2017 - 297 430km:
- wymiana tulei metalowo gumowych wahaczy przedniego zawieszenia (prawa i lewa strona)
- wymiana czujnika ABS tylnego lewego koła
- wymiana czujnika zużycia klocków hamulcowych (przód)
- wymiana czujnika poziomu oleju
 
20.04.2017 - 297 615km:
- usunięcie korozji z klapy tylnej, nadkoli tylnych oraz progów w tylnej części
- przygotowanie i polakierowanie ww. elementów
- konserwacja podwozia oraz profilów zamkniętych
- usuniecie otowru nieszczęsnego wlewu LPG ze zderzaka i lakierowanie
 
Wszystkie części które zostały założone są nowe, na wszystko są faktury.
 
Niemniej, są jakieś drobiazgi warte zainteresowania. Czasami się zdarza że na postoju obroty falują przez chwilę, a później jest ok. Zdarza się to bardzo rzadko, ale czasami występuje. Z tego co wyczytałem, to częsta przypadłość e46. Mechanik twierdzi, ze to albo jakiś czujnik albo zasyfiona przepływka. Stawiam na jakąś pierdółkę ponieważ występuje to dość rzadko. Samochód poza tym chodzi bardzo żwawo i do niczego nie można się przyczepić.
Coś stuka w przednim zawieszeniu (prawa strona). Pojutrze jestem umowiony na kanal zeby zobaczyc co jest winowajcą (prawdapodobnie lacznik stabilizatora). No i jak to bywa w 16 letnim aucie - ślady i ryski na karoserii (nic poważnego). Maskę można byłoby przepolerować. Brakuje zaślepki zderzaka tylnego (do wkręcanego ucha - przy miejscu na zaślepke zderzak jest lekko uszkodzony). Gałka od zmiany biegów jest już "zmęczona". Rowniez skorzany mieszek koło dźwigni zmiany biegów jest pęknięty na skórze. Przy hamowaniu czasami czuć lekką impulsacje pod pedałem hamulca. Tarcze były sprawdzane - jeszcze są zdrowe ale ja ich nie wymieniałem za mojej kadencji, poprzedni właściciel też nie (jeździł mało) więc wina leży prawdopodobnie po ich stronie (felgi proste - zreszta pulsacja jest tylko przy hamowaniu, i tylko na cieplych tarczach. Rano tego nie czuć). Plastikowa ramka na spodzie szyby przedniej (ta pod wycieraczką) jest juz zmęczona życiem. Szyba przednia - ma dwa małe ślady od kamyczka. Ale tak jest od samego początku i nic sie nie powiększa. Osobiście mi to wogóle nie przeszkadza w jeździe i trzeba sie napatrzyć żeby to zauważyć.

Wszystko starałem się ująć w zdjęciach.
 
Auto ma aktualne badania techniczne oraz OC. Posiada również fabryczny hak odpinany który dodaje do auta. Fotele welur - bez żadnych pęknięć czy dziur - należałoby tylko porządnie wyprać. Radio działa - ma wszystkie piksele. Fotele grzane.
 
Auto na oryginalnych felgach 17 calowych M-pakiet. Opony letnie 235/45 r17. Dorzucam drugi komplet oryginalnych 16 calowych felg BMW z oponami zimowymi.
 
Powód sprzedaży to wyjazd zagranicę (niedowiarkom i osobom przekonanym, że to typowy tekst handlarski pokazuje wykupione imienne bilety). Poza tym auto praktycznie stoi nieużywane. Od czasu mojego nabycia, przejechałem nim połtora tysiąca kilometrów.

 

CENA:

- w takim stanie w jakim jest (pukanie w przednim zawieszeniu), na alu BMW 16 i oponach zimowych - 13900zl.
- na alu 16 i zimowkach, z nowym lacznikiem stabilizatora (prawdopodobnie to jest winowajcą stukania) - 14400zl

Za felgi 17 calowe Mpakiet i opony - + 1100zl.

 

Z jednej strony sa d***erele do ogarnięcia, ale w każdym aucie 16 letnim bedą. Druga sprawa, ze tam jest mnóstwo nowych części które przejechały tyle co kot napłakał.

 

Poniżej milion gazylion zdjęć.

 

Zacznijmy od najgorszego - uszkodzenia:

uszkodzenie23_zpsgu3n8hui.jpg

uszkodzenie18_zpszklvtsjz.jpg

uszkodzenie16_zpservfvvhp.jpg

uszkodzenie15_zps3czvae01.jpg

uszkodzenie11_zpsckbgynwh.jpg

uszkodzenie10_zpspnhzy2kl.jpg

uszkodzenie09_zps9ybm8ebm.jpg

uszkodzenie07_zpsexs8bjrn.jpg

uszkodzenie05_zpsnrh9t2ra.jpg

uszkodzenie04_zpssk0wqwub.jpg

uszkodzenie01_zpsicujlr4i.jpg

inside10_zps04lvvxms.jpg

szyba01_zpsywzbwviw.jpg


Spody drzwi:

doorA_zpsgjlaakdt.jpg

doorB_zpsdpnog23j.jpg

doorC_zpsu2hsedbx.jpg

doorD_zps8bua8mtu.jpg

door01_zpse69elrom.jpg

door02_zpsy85jidgb.jpg

door03_zpswrc4m3ux.jpg

door04_zpsn6533jfw.jpg

 

Środek:

inside08_zpsepnm0rys.jpg

inside09_zps7e9gt2cz.jpg

inside06_zpsok5aawbv.jpg

inside07_zps1gvvxyst.jpg

inside05_zps4goie7ih.jpg

inside02_zpslrdwffwa.jpg

inside01_zpsctnpifjq.jpg

inside02_zpsfmz0nbjv.jpg

inside03_zpse5s8cko8.jpg

inside04_zpsckxy6glp.jpg

 

Piec:

magazyn19_zps37wnca0d.jpg

magazyn20_zpsp22gkape.jpg

 

No i w całości:

magazyn12_zpszqjrduol.jpg

magazyn08_zpscyhbb2bp.jpg

magazyn11_zpsr3t1owlx.jpg

magazyn04_zpsumojfufy.jpg

green10_zpsdlmi2nga.jpg

green06_zpseqct9zph.jpg

green05_zpsgpskeg6f.jpg

green03_zpskivyqn0z.jpg

green02_zps9yhdvdor.jpg

green04_zps6fnxqqq1.jpg


W temacie auta jest więcej zdjęć jak to wszystko wyglądało w trakcie robót, oraz od spodu przed konserwacją.

W razie jakichkolwiek pytań smiało pisać lub dzwonić: 502 61 10 10

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...