Skocz do zawartości


Problem z e-30 316i


Rekomendowane odpowiedzi

ja juz chyba wiem . Rozmawialem z elektrykiem z serwisu BMW i przyczyna jest przerwy w obwodzie plyty glownej zegarow , jest polaczona tasmami ktore z biegiem czasu ulegaja zalamanie przetarciu zawilgoceniu przedewszystkim co powoduje takie problemy jak opisane wyzej rozwiazaniem jest zakup nowej plyty co wiaze sie w wydatkiem oklo 1000zł :?: :!: nierealne w naszych przypadkach , albo sciezka po sciezce odnawianie polaczen oprzez elektronika tez jakis koszt , albo znalezc uzywany niedrogi i sorawne zegary lecz tez nie mamy gwarancji ile posłuza to na tyle w tej dziedzinie narazie ja martwie sie silnikiem abym mogl wkoncu na 4 spot przyjechac ,a zegary temat na puzniej

pozdrawiam

niech moc bedzie z wami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...