Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem na zimnym silniku m54b30 e39


luki1322

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem nowa. Właśnie dziwne ze silnik pracyje tak samo jedynie co to na zimnym problem znika. A wypatrzyle. Jeszcze w inpie w zakladce body insfeument cluster i tam daje f5 i f1 i f6 pojawia sie odczyt coolant temperature i ona szybmo sie zmienia po czym co sek pokazuje - 48 i zaraz 56, 62 i tak w kolko

Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Problem rozwiązany natomiast nie otwierajac nowego tematu nadal po remoncie silnika wymianie sond przeplywki i braku bledow nieszczelnosci meczy duze apalanie w miescie. Krotkie trasy ok 8 km to potrafi spalic ok 18-19l benzyny. Jazda bez palowania ok 2000 do 4000 obr. Trasa ok 9l. Felgi 19 cali 245/40 przod 255/35 tyl czy to normalne spalanie


Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sond za katem to ich glownym przeznaczeniem jest kontrola sprawnosci katalizatorow tym sobie baniaka nie zawracaj. 

Zwroc uwage na wysokie roznice napiecia na miedzy sondami przed katem . Jezeli tak jak mowisz sondy byly wymieniane to nie bedzie problemu zeby je zamienic miejscami ? 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...