Skocz do zawartości

Czujnik Ciśnienia Paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

535d 2005. 

Witam wszystkich. 

Opisze problem od podszewki moje wtryski w tym tygodniu przeszły regenerację(powodem był błąd 4B10 na 6cylindrze korekta +5.6. Kompresja od 28-29). W miedzy czasie kiedy wtryski sie robiły przez pompę HP w obiegu otwartym przepuscilem 3 puchy LM motorspulung. 

W myjce ultradzwiekowej wylądowały

-Listwa 

- Zawór przelewowy

- Czujnik Ciśnienia 

Do tego oczywiście wymiana filtra ON. 

Poskladalem maszynę, zakodowalem strzykawy motor odpalił od strzała korekty w normie zrobilem w koło komina 100 km bez przygód .

Dzisiaj jadąc sobie spokojnie auto nagle zgasło, jako ze zawsze mam w aucie tester od razu trzepanko błąd 3f30 (czujnik ciśnienia HP). 

Maska do góry, odpialem dziada auto odpalilo i 80 km wróciłem do domu. 

Miernik w łapę i na wtyczce :

- 5 V

- 5 V

- 9 mV 

wiec wiązka wyglada dobrze. Tym bardziej ze po odpieciu czujki całkiem dorzuca błąd 3f31. 

W Live data ciśnienie na zapietym/odpietym czujniku wynosi sztywno 400bar.

I tutaj moje pytanie albo tez prośba, czy ktoś wie lub mógł by sprawdzić w M57 e60 czy po odpieciu tej czujki tez ma takie ciśnienie ?

Tak szczerze to podejrzewam ze sam ten czujnik uwaliłem w myjce ?

ale zanim kupie nowy chcialbym zasięgnąć opinii. 

Oczywiscie podmiany na jakis inny tez spróbuję ale zanim zacznę komuś furę rozbierać albo jeździć i proscic sie o użyczenie tego dziada chciałem zapytać.

Sytuacja z dzisiejszego popołudnia . 

Pozdrawiam. 

 

ROZWIĄZANO USZKODZONY CZUJNIK

 

 

 

 

Edytowane przez Micgam8281
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 11 miesięcy później...

To dluzsza historia. Przekladalem anglika. Anglik palil wszystko ok. Dawca byl europejczyk 530d po wypadku. Przelozone wszystko w anglika i nie pali. Ja osobiscie tej europy nie  zapalalem lecz właściciel twierdzi ze palil po wypadku. Skoro tak mowi to teraz ja musze odpalic te auto po przekladce.  

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 11 miesięcy później...

Panowie prosty temat. Któryś wtrysk leje i całe ciśnienie z szyny idzie na powrót przez wtrysk a żeby się upewnić który to zróbcie tak : odłącz wtyczki od wszystkich wtrysków, zdejmij wężyk przelewowy i go zaciśnij a potem trzeba użyć zestawu do sprawdzania wtrysków albo wężyki i strzykawki a jak nie macie nic to po prostu zakręcić rozrusznikiem i patrzeć z którego,, sika,, (oczywiście przelew musi być zaciśnięty)

Lub 

Odpalić na plaku i wejść w parametry wtryskiwaczy jak korekta jest (-1) albo jeszcze dalej od zera to wtrysk leje jak jest (1) albo więcej to wtrysk jest zatkany  po sprawdzeniu tego wejdźcie w parametry paliwa i obserwujcie jak spada ciśnienie na szynie na wolnych obrotach powinno być 270-300 bar i jak zgasicie to czy te ciśnienie będzie spadało powoli czy odrazu będzie 8 lub mniej. W ten sposób wiecie czy ciśnienie ucieka przez wtryski czy przez zawór 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...