Skocz do zawartości

Pompa paliwa M50 w E30


Dziopsky

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam ostatnio problem z odpalaniem samochodu (M50b25 z vanosem w e30) jak jest mało paliwa więc na pierwszy ogień do sprawdzenia poszła pompa paliwa - wymontowałem ją i zrobiłem test na wodzie i wszystko wyglądało w porządku ale trochę poczytałem i wychodzi na to że w e30 siedziały pompy 3 barowe natomiast do silnika M50B25 były zakładane 3,5barowe - czy ktoś może to potwierdzić? Czy może to mieć jakieś negatywne skutki (posiadanie 3 barowej przy M50b25) czy ewentualnie założenie pompy 3,5 bar nie jest problemem? Dodam, że problem z odpalaniem jak jest mało paliwa jest tylko na zimnym silniku.

 

Dzięki

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie sprawdzaj na wodzie!

Pompka 3barowa normalnie działa przy m50,problemy są ale na naprawdę wysokich obrotach. Co do odpalania na zimnym to szukał bym problemu gdzie indziej.ciśnienie jesteś wstanie sprawdzić w kilka minut zwykłym manometrem.

Na start temperatura jaką podaje czujnik do komputera (u mnie ob był powodem, podawał dużo wyższą temperature), ewentualnie przejrzeć instalację elektryczną bo różne rzeczy widziałem po swapach.

Świece? Jak juz odpali to śmierdzi benzyna? 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...