Mmmichal86

Active steering Zawór ECO błąd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Bmw e60 2004 rok 3.0d wyświetla stały błąd w aktywnym układzie kierowniczym zawór ECO. Wie ktoś może gdzie on się znajduje i do czego służy? Może ktoś miał już taki przypadek. 

 

Mam wrażenie że w aucie trochę za ciężko chodzi kierownica 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opanowane, okazała się zasniedziala wtyczka zaworu ECO. Zawór znajduje się w pompie wspomagania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mmmichal86 kojarzysz jaki numer błędu ma ta usterka? U mnie od kiedy kupiłem auto mam z tym problem ale nigdy nie udało mi się zlokalizować w czym problem. 

blad.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam na tym zaworze gniją kostki (piny).

A jak sie dowiesz gdzie jest ten zawór to daj znać bo tylko to co wyzej kiedyś w internetach czytałem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo to nie to albo mogli kurde nazwać po takiemu co to jest Servotronic Torque Converter STC. A nie ECO, to w passacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdę dostęp do kanału sprawdzę w jakim stanie wtyczka.

U mnie raz na jakiś czas na desce wyskakuje błąd kierownicy ale po odpaleniu ponownym auta znika i wszystko gra. Jedyne co zauważyłem to błąd pojawiał się jak kręciłem na parkingu w mokry dzień (deszczowy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak na zimnym na max 2-3km za blisko są lusterka podłogi to Dynamic Drive focha strzela . I też na mokrym.

Edytowane przez Micgam8281

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, znowu zaczęły mi się problemy z zaworem Eco znajdującym się w pompie wspomagania, ma on za zadanie Zmniejszać lub zwiększać ciśnienie wychodzącego z pompy. Temat opanowany, rozkręciłem cały zawór, tam w sumie nie ma co się popsuć. Pod metalowa obudowa skręcona od tyłu "blaszaną" śruba 19 znajduje się elektromagnes na którym były 3 malutki stopki które opierały się o obudowę które się trochę starły od drgań przez co był luźny, wyczyściłem wszystko dokładnie i skręciłem normalną nakrętka 19 dosyć mocno żeby cały elektromagnes nie latał jak przedtem. Dodatkowo wyczyściłem zawór który jest przykręcony do pompy pod elektromagnesem też klucz 19, uwaga żeby nie zgubić sprężyny i po odkręceniu wyleci trochę oleju, ja zatkałem mała szmatką. Wspomaganie chodzi aż miło, nic się nie przycina przy gwałtownym kręceniu i lekko się kręci. Mam nadzieję że komuś się przyda, pozdrawiam

IMG_20191201_111817.jpg

IMG_20191201_125130.jpg

IMG_20191201_115637.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku myślałem że to kostka zaśniedziałe bo wyczyściłem i działało przez jakiś czas, widocznie przestawiłem elektromagnes w taka pozycje przy podpinaniu kostki że zaczęło działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za opis, też muszę się zabrać za to.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie 15 min roboty. Zrobiłem już 500km i jak narazie wszystko działa jak należy i błąd nie powraca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.