Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Zapłon e21


Barteze21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam bmw e21 z1978 roku silnik m20b23 wtrysk mechaniczny problem polega na zapłonie , po wymianie rozrządu Waldek pośredni został naruszony i przestawiony przez głupotę i nie wiem jak ustawić palec rozdzielacza żeby utrzymywał obroty 

moze ktoś będzie mógł rozwiązać moj problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaryzykował bym ściągnięcie paska rozrządu i ustawienie wszystkiego jak  fabryka zaleca a potem założyć jeszcze raz. Następnie ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu

Co do wolnych obrotów to kłania się osprzęt silnika oraz stan węży, opasek, krokowca itp. w M20 potrzeba doświadczenia albo zdrowego rozsądku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...